Програм се примењује од 18.10.2012..
Оспособљавање студената да разумеју процес развоја модерних рачунарских игара и да буду у стању да примене своја знања у области високо интерактивних рачунарских игара.
Стечена знања и вештине користи за развој рачунарских игара, укључујући и озбиљне игре, игре за разоноду, и симулације.
Појам видео игре. Технологија и процес развоја рачунарских игара. Интеракција и рачунарске игре (развој у случају играча против рачунара и у случају више играча). Симулација процеса у рачунарским играма. Психолошки аспекти развоја рачунарских игара (концепт "игривости," метрике сатисфакције корисника). Појам приче и естетике у рачунарским играма. Примена рачунарских игара (тржиште игара за разоноду, озбиљне игре и игре и образовање).
Предавања, рачунарске вежбе, консултације. Градиво предмета је организовано у 2 целине које се проверавају у форми 2 теста током предавања. На вежбама се користе софтверски погони Јунити (или Анрил) да би се изучили аспекти развоја видео игара. Овако стечено знање се проверава преко самосталног пројекта чији је циљ реализовање једноставне али комплетне видео игре. Пројекат се ради у тимовима. Успешно решене вежбе су услов за излазак на испит. Испит се полаже у писменој форми. Освојени бодови са испита, тестова и обавеза са вежби се сабирају формирајући коначну оцену.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|
Драган Иветић | Процес развоја рачунарских игара | 2012 | ФТН | Српски језик |
Erik Bethke | Game Development and Production | 2003 | Wordware Publishing | Енглески |
Aaron Reed | Learning XNA 4.0: Game Development for the PC, Xbox 360, and Windows Phone 7 | 2010 | O’Reilly | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|
Сложени облици вежби | да | да | 50.00 |
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија | не | да | 30.00 |
Семинарски рад | да | да | 20.00 |
| Име и презиме | Вид наставе |
---|
 | | Предавања |
 | | Предавања |
 | | Рачунарске вежбе |
 | | Рачунарске вежбе |