379 Славица Митровић "Принципи савременог менаџмента"


04.12.2013. - 11:45 
Едиција: „ТЕХНИЧКЕ НАУКЕ - УЏБЕНИЦИ”

Назив уџбеника
: „Принципи савременог менаџмента”

Аутори: Славица Митровић, Бобан Меловић

Рецензенти: др Илија Ћосић, ред. проф. Факултета техничких наука  у Новом Саду
             др Гордана Кокеза, ред. проф. Технолошко-металуршког факултета у Београду
                  
Издавач: Факултет техничких наука у Новом Саду

Главни и одговорни уредник:
проф. др Раде Дорословачки, декан Факултета техничких наука у Новом Саду

Штампа: ФТН - Графички центар ГРИД, Трг Доситеја Обрадовића 6, Нови Сад
Штампање одобрио: Савет за библиотечку и издавачку делатност ФТН-а у Новом Саду
Председник Савета за библиотечку и издавачку делатност:
др Радош Радивојевић, редовни професор Факултета техничких наука у Новом Саду


CIP-Каталогизација у публикацији
Библиотека Матице српске, Нови Сад
005(075.8)

МИТРОВИЋ, Славица
     Принципи савременог менаџмента / Славица Митровић,
Бобан Меловић. – 1. изд. - Нови Сад : Факултет техничких
наука, 2013(Нови Сад : ФТН, Графички центар ГРИД). -  XВИИИ, 574 стр. : илустр.; 24 цм.
– (Едиција “Техничке науке - уџбеници” ; бр. 379)
Тираж 400. - Библиографија.
ISBN 978-86-7892-487-3

а) Менаџмент


(извод из књиге)
Успешност савремених организација често ремети неадекватно управљање, што представља један од најозбиљнијих проблема модерног менаџмента. Због тога више на значају добијају они менаџери који успевају да се прилагоде променљивим и турбулентним пословним и друштвеним околностима и да из тога изађу као победници. Овладати кључним принципима савременог управљања, те начинима њихове имплементације у различитим пословним системима и организацијама, подразумева комбинацију науке, вештине и професије, али и фактора среће, што свакако представља  врхунски циљ сваког тржишно оријентисаног менаџера једна од најузбудљивијих, најизазовнијих и најзахвалнијих каријера којом се човек може бавити.

(изводи из рецензија)
... Уџбеник „Принципи савременог менаџмента“ заснован је на практичним прилазима управљању у организацијама свих облика делатности. Садржај, методочлошки приступ и теоријска подлога чине хармонизовану целину, разумљиву и прихватљиву стручном научном читаоцу...
                                                                                                                           Проф.др Илија Ћосић, редовни професор
                                                                                                               Факултет техничких наука, Универзитет у Новом Саду    
      ....Мишљења смо да, захваљујући савременом приступу овој области, као и могућностима примене за решавање конкретних управљачких задатака, ова књига може веома корисно послужити како стручњацима у пракси, тако и свима који су заинтересовани да прошире и обогате своја сазнања из предметне проблематике...                                                                                                                                                                           
                                                                                                             Проф.др Гордана Кокеза, редовни професор
                                                                                              Технолошко-металуршки факултет, Универзитет у Београду
(о ауторима)
Др Славица Митровић, доцент Универзитета у Новом Саду  , дипломирани инжењер менаџмента, рођена у Пљевљима. Запослена на  Факултету  техничких наука у Новом Саду. Ужа научна област: производни системи, организација и менаџмент. Аутор је преко 40научноистраживачких иностраних и домаћих радова, као и учесник на вуше домаћих и међународних пројеката. Такође, коаутор је две монографије и једног практикума за вежбе.
Др Бобан Меловић, доцент на универзитету Црне Горе, рођен у Пљевљима. Изводи наставу на Економском факултету у Подгорици , Студијама менаџмента у Подгорици и Бијелом Пољу, Факултету за поморство у Котору и студијском програму Менаџмент у поморству у Цетињу. Ангажован на основним и постдипломским студијама. Обавља функцију руководиоца студијског програма Distance Learing („учење на даљину“) и Центра за развој на Економском факултету. Ужа научна област : маркетинг, менаџмент, бренд менаџмент, тржишно комуницирање. Аутор књиге „ међународни benchmarkinг“, као и више од 50 научних радова домаћег и међународног карактера. Учествовао на више иностраних и домаћих конференција и пројеката.

 

  • Није могуће приказати слику.