Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Odabrana poglavlja iz industrijskog marketinga i inženjerstva medija (17.IMDR76)

Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment
Osnovne informacije:
 
Kategorija Naučno-stručni
Uža naučna oblast
  • Proizvodni i uslužni sistemi, organizacija i menadžment
  • Inženjerstvo i menadžment medija
ESPB 10

Obrazovni cilj: Sticanje uvida i razumevanje kompleksnosti industrijskog marketinga i inženjerstva medija, i neophodnost multidisciplinarnog pristupa rešavanju problema datih naučnih oblasti.

Sposobnost bavljenja naučnoistraživačkim radom u datom području.

Specifičnosti i savremeni trendovi industrijskog marketinga i inženjerstva medija. Specifične ponašanje sklonosti industrijskih korisnika. Učešće korisnika u procesu kreiranja proizvoda i specifične sklonosti korisnika inovatora (Customer Co-Creation). Savremeni holistički pristup industrijskom marketing menadžmentu. Primena savremenih medija. Mediji u funkciji industrijskih sistema. Menadžment kvaliteta i marketing.

Predavanja (komentor sa studentom bira jedan ili više modula u zavisnosti od obima modula). Konsultacije. Predavanja se izvode kombinovano. Izlaganje teorijskog dela propraćeno je odgovarajućim primerima. Pored predavanja redovno se održavaju i konsultacije. Kroz studijski istraživački rad student, proučavajući naučne časopise i ostalu literaturu, samostalno produbljuje gradivo sa predavanja. Uz rad sa nastavnikom student se osposobljava za samostalno pisanje naučnog rada.

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Lalić, D., Gajić, S., Konja, V. Social Media Influence on Mass Customization and Personalization Process 2012 5th International Conference on Mass Customization Marketing and Personalization in Central Europe Engleski
Nikolć, S.T., Miladinović, S. Customized Consumer аnd Consumer Innovator in the Light of Social Capital and Dominant Cultural Pattern, 5th International Conference on Mass Customization Marketing and Personalization in Central Europe 2012 Faculty of Technical Sciences, Novi Sad Engleski
Michael H. Morrris; Leyland F. Pitt; Earl D. Honeycutt, Jr. Business-to-Business Marketing: А Strategic Approach 2001 Sage Publications, London Engleski
Michael D. Hutt, Thomas W. Speh Business Marketing Management 2007 South-Western Engleski
Nikolić, T.S.; Pečujlija, M. Customer behavior in the culture of fear and short attention 2012 African Journal of Business Managemen, Vol. 6 (9), pp. 3147-3155 Engleski
Ratković Njegovan, B., Đurašković, D., Kostić, B. Creative Portfolio Strategy as a Model of Management in Media Company 2012 Journal of Engineering Management and Competitiveness (JEMS), 2(1) Engleski
Zdravko Tešić, Vojin Mitrović, Ilija Ćosić, Danijela Lalić Integration of Information for Manufacturing Shop Control 2010 Strojniski vestnik - Journal of Mechanical Engineering 56 (2010) 3, pp. 217-223 Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Predmetni projekat
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
50.00
Predmetna aktivnost
Usmeni deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
50.00
Predavanja
Predavanja
Predavanja
Predavanja
Predavanja
Studijski istraživački rad
Studijski istraživački rad
Studijski istraživački rad
Studijski istraživački rad
Studijski istraživački rad