Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Poslovna komunikacija u efektivnim sistemima (17.IMDR68)

Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment
Osnovne informacije:
 
Kategorija Stručno-aplikativni
Uža naučna oblast Ljudski resursi i komunikacije
Multidisciplinarna Da
ESPB 10
Cilj:

Cilj je da se studenti koji proučavaju efektivne sisteme komunikacije uvedu u problematiku poslovnog komuniciranja i da im se kroz kombinaciju teoretskih podloga i aktuelnih istraživanja daju osnove za istraživački rad u predmetnom polju, kao i da se aktuelno stanje poveže sa stanjem u realnim efektivnim poslovnim sistemima.

Ishod:

Studenti će ovladati problematikom efektivnog poslovnog komuniciranja, kao i relevantnim izvorima najnovijih dostignuća u predmetnoj oblasti i biće spremni da metodološki pristupe istraživanju problema vezanih za poslovnu komunikaciju u nestabilnim uslovima poslovanja.

Sadržaj:

Uvod: Efektivni sistem – efektivna (interna i eksterna) komunikacija 10%; Teorijske podloge 30 %; Stanje u oblasti 10%; Aktuelna istraživanja, „otvorena“ pitanja i primeri dobre prakse 30%; Prezentacije samostalnih istraživanja 20%

Metodologija izvođenja nastave:

Auditorno i istraživački rad (sa naglaskom na istraživačke tehnike na Internetu)

Literatura:
Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Courtland L. Bovee & John V. Thill Business Communication Today 2010 Prentice Hall Engleski
- Journal of Business Communication 2011 Pretraživo na Kobson servisu - poslednjih 10 godina Engleski
- Journal of Business Communication - Pretraživo na Kobson servisu - poslednjih 10 godina Engleski
- Business Communications Review 2011 Pretraživo na Kobson servisu-poslednjih 10 godina Engleski
- Business Communication Quarterly 2011 Pretraživo na Kobson servisu - poslednjih 10 godina Engleski
Thomas Cheesebro, Linda O Connor & Francisco Rios Communication Skills Preparing for Career Success 2007 Prentice Hall Engleski
John V. Thill & Courtland L. Bovee Excellence in Business Communication 2011 Prentice Hall Engleski
Deborah Roebuck Improving Business Communication Skills 2006 Prentice Hall Engleski
Kolarić, B.,Grubić- Nešić,L.,Radojčić,S. The challenges of the customer services for modern market requests: a case study of Telecom Serbia 2010 African Journal of Business Management Engleski
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Usmeni deo ispita Ne Da 70.00
Prisustvo na predavanjima Da Da 5.00
Seminarski rad Da Da 20.00
Prisustvo na vežbama Da Da 5.00
Izvođači nastave:
Predavanja
Studijski istraživački rad