Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Poslovna komunikacija u efektivnim sistemima (17.IMDR68)

Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment
Osnovne informacije:
 
Kategorija Stručno-aplikativni
Uža naučna oblast
  • Proizvodni i uslužni sistemi, organizacija i menadžment
  • Ljudski resursi i komunikacije
ESPB 10

Cilj je da se studenti koji proučavaju efektivne sisteme komunikacije uvedu u problematiku poslovnog komuniciranja i da im se kroz kombinaciju teoretskih podloga i aktuelnih istraživanja daju osnove za istraživački rad u predmetnom polju, kao i da se aktuelno stanje poveže sa stanjem u realnim efektivnim poslovnim sistemima.

Studenti će ovladati problematikom efektivnog poslovnog komuniciranja, kao i relevantnim izvorima najnovijih dostignuća u predmetnoj oblasti i biće spremni da metodološki pristupe istraživanju problema vezanih za poslovnu komunikaciju u nestabilnim uslovima poslovanja.

Uvod: Efektivni sistem – efektivna (interna i eksterna) komunikacija 10%; Teorijske podloge 30 %; Stanje u oblasti 10%; Aktuelna istraživanja, „otvorena“ pitanja i primeri dobre prakse 30%; Prezentacije samostalnih istraživanja 20%

Auditorno i istraživački rad (sa naglaskom na istraživačke tehnike na Internetu)

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Thomas Cheesebro, Linda O Connor & Francisco Rios Communication Skills Preparing for Career Success 2007 Prentice Hall Engleski
Courtland L. Bovee & John V. Thill Business Communication Today 2010 Prentice Hall Engleski
- Business Communications Review 2011 Pretraživo na Kobson servisu-poslednjih 10 godina Engleski
Deborah Roebuck Improving Business Communication Skills 2006 Prentice Hall Engleski
John V. Thill & Courtland L. Bovee Excellence in Business Communication 2011 Prentice Hall Engleski
- Business Communication Quarterly 2011 Pretraživo na Kobson servisu - poslednjih 10 godina Engleski
- Journal of Business Communication 2011 Pretraživo na Kobson servisu - poslednjih 10 godina Engleski
Kolarić, B.,Grubić- Nešić,L.,Radojčić,S. The challenges of the customer services for modern market requests: a case study of Telecom Serbia 2010 African Journal of Business Management Engleski
- Journal of Business Communication - Pretraživo na Kobson servisu - poslednjih 10 godina Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Prisustvo na predavanjima
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Prisustvo na vežbama
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Seminarski rad
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
20.00
Predmetna aktivnost
Usmeni deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
70.00
Predavanja
Studijski istraživački rad