Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Menadžment korporativnih komunikacija (17.IM2914)

Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment, Katedra za proizvodne sisteme organizaciju i menadžment
Osnovne informacije:
 
Kategorija Stručno-aplikativni
Uža naučna oblast
  • Ljudski resursi i komunikacije
  • Proizvodni i uslužni sistemi, organizacija i menadžment
ESPB 4

Cilj predmeta je da pruži studentima neophodna znanja za strateško upravljanje korporativnim komunikacijama. Predmet upotpunjuje kompetencije mastera inženjerskog menadžmenta, modula menadžmenta ljudskih resursa, neophodne za postizanje organizacionih ciljeva.

U okviru predmeta obrađuju se različite strategije i taktike komunikacije. Studenti koji odslušaju predmet i polože ispit biće osposobljeni da razumevajući ulogu i funkciju korporativnih komunikacija u industrijskom sistemu primenjuju komunikacione strategije i mere njihovu uspešnost u kontekstu postavljenih organizacionih ciljeva.

Uvod u korporativne komunikacije; Značaj istraživanja i planiranja razvoja komunikacione strategije, Komuniciranje i evaluacija – implementacija komunikacione strategije; Razvoj komunikacionih i informacionih tehnologija; Odnosi sa različitim interesnim grupama; Korporativni identitet i reputacija; Specijalizovana područja u korporativnim komunikacijama: krizna komunikacija; odnosi zaposlenih; korporativna društvena odgovornost i odnosi sa zajednicom; korporativne komunikacije u profitnim i neprofitnim organizacijama i javnom sektoru;

Nastava na predmetu obuhvata predavanja sa primerima odnosno studijama slučaja. Na predavanjima je predviđeno da učestvuju iskusni praktičari u ulozi gostujućih predavača. U okviru vežbi se podstiče rad na studijama slučaja.

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Joep Cornelissen Corporate Communication A Guide to Theory and Practice 2011 Sage Publications Ltd. Engleski
P. S. Tripathi Communication Management A Global Perspective 2009 Pranav Gupta Engleski
Elizabeth Toth The Future of Excellence in Public Relations and Communication Management 2009 Taylor & Francis Engleski
Lalić, D. Upravljanje komunikacijama - skripta 2012 Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad Srpski jezik
Arthur Bell, Dayle Smith Management Communication 2010 Wiley & Sons Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
70.00
Predmetna aktivnost
Prisustvo na vežbama
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Prisustvo na predavanjima
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Predmetni projekat
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
20.00
Predavanja
Auditorne vežbe
Auditorne vežbe