Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Marketing događaja (17.IM2820)

Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment, Katedra za proizvodne sisteme organizaciju i menadžment
Osnovne informacije:
 
Kategorija Stručno-aplikativni
Uža naučna oblast Proizvodni i uslužni sistemi, organizacija i menadžment
Multidisciplinarna Ne
ESPB 4
Cilj:

Marketing događaja predstavlja kombinaciju marketinških, menadžment i projektnih veština u organizaciji događaja. Cilj predmeta predstavlja osposobljavanje studenata da upravljaju marketinškim zahtevima organizacije događaja, da integrisano koriste nove medije i tradicionalne alate marketinga.

Ishod:

Studenti će biti osposobljeni da oblikuju, planiraju, plasiraju na tržište i izmere efekte događaja.

Sadržaj:

Uvod u marketing događaja. Obim događaja, vrsta događaja. Planiranje i razvoj događaja. Formiranje tima. Koncept i dizajn - vizuelni identitet događaja. Izvodljivost ideje. Protokol. Pravni okvir. Priroda događaja, upravljanje procesom, marketing miks događaja. Sponzorstvo i planiranje budžeta. Promocija. Proces upravljanja rizicima u organizaciji događaja. Logistika i bezbednost. Evaluacija.

Metodologija izvođenja nastave:

Nastava se odvija kroz predavanja, auditorne vežbe i audio-vizuelne prezentacije primera pozitivne prakse.

Literatura:
Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Van Der Wagen & Carlos Event Management 2005 Prentice Hall Engleski
Žak Stokar Marketing događaja 2006 MK Beograd Srpski jezik
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Teorijski deo ispita Ne Da 70.00
Seminarski rad Da Da 20.00
Kolokvijum Ne Ne 20.00
Kolokvijum Ne Ne 20.00
Prisustvo na vežbama Da Da 5.00
Prisustvo na predavanjima Da Da 5.00
Izvođači nastave:
Auditorne vežbe
Auditorne vežbe
Predavanja
Predavanja