×
Универзитет у Новом Саду

Предмет: Маркетинг догађаја (17.IM2820)

Основне информације:
 
Категорија Стручно-апликативни
Ужа научна област
  • Индустријски маркетинг, предузетништво и иновације
  • Производни и услужни системи, организација и менаџмент
ЕСПБ 4

Маркетинг догађаја представља комбинацију маркетиншких, менаџмент и пројектних вештина у организацији догађаја. Циљ предмета представља оспособљавање студената да управљају маркетиншким захтевима организације догађаја, да интегрисано користе нове медије и традиционалне алате маркетинга.

Студенти ће бити оспособљени да обликују, планирају, пласирају на тржиште и измере ефекте догађаја.

Увод у маркетинг догађаја. Обим догађаја, врста догађаја. Планирање и развој догађаја. Формирање тима. Концепт и дизајн - визуелни идентитет догађаја. Изводљивост идеје. Протокол. Правни оквир. Природа догађаја, управљање процесом, маркетинг микс догађаја. Спонзорство и планирање буџета. Промоција. Процес управљања ризицима у организацији догађаја. Логистика и безбедност. Евалуација.

Настава се одвија кроз предавања, аудиторне вежбе и аудио-визуелне презентације примера позитивне праксе.

Аутори Назив Година Издавач Језик
Van Der Wagen & Carlos Event Management 2005 Prentice Hall Енглески
Жак Стокар Маркетинг догађаја 2006 МК Београд Српски језик
Предметна активност Предиспитна Обавезна Број поена
Предметна активност
Присуство на предавањима
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Семинарски рад
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
20.00
Предметна активност
Колоквијум
Предиспитна
Не
Обавезна
Не
Број поена
20.00
Предметна активност
Теоријски део испита
Предиспитна
Не
Обавезна
Да
Број поена
70.00
Предметна активност
Колоквијум
Предиспитна
Не
Обавезна
Не
Број поена
20.00
Предметна активност
Присуство на вежбама
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
API Image

проф. др Данијела Лалић

Редовни професор

Предавања
Предавања
Аудиторне вежбе
API Image

Асистент - др наука Дуња Бошковић

Асистент са докторатом

Аудиторне вежбе