Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Marketing događaja (17.IM2820)

Osnovne informacije:
 
Kategorija Stručno-aplikativni
Uža naučna oblast
  • Industrijski marketing, preduzetništvo i inovacije
  • Proizvodni i uslužni sistemi, organizacija i menadžment
ESPB 4

Marketing događaja predstavlja kombinaciju marketinških, menadžment i projektnih veština u organizaciji događaja. Cilj predmeta predstavlja osposobljavanje studenata da upravljaju marketinškim zahtevima organizacije događaja, da integrisano koriste nove medije i tradicionalne alate marketinga.

Studenti će biti osposobljeni da oblikuju, planiraju, plasiraju na tržište i izmere efekte događaja.

Uvod u marketing događaja. Obim događaja, vrsta događaja. Planiranje i razvoj događaja. Formiranje tima. Koncept i dizajn - vizuelni identitet događaja. Izvodljivost ideje. Protokol. Pravni okvir. Priroda događaja, upravljanje procesom, marketing miks događaja. Sponzorstvo i planiranje budžeta. Promocija. Proces upravljanja rizicima u organizaciji događaja. Logistika i bezbednost. Evaluacija.

Nastava se odvija kroz predavanja, auditorne vežbe i audio-vizuelne prezentacije primera pozitivne prakse.

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Žak Stokar Marketing događaja 2006 MK Beograd Srpski jezik
Van Der Wagen & Carlos Event Management 2005 Prentice Hall Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Teorijski deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
70.00
Predmetna aktivnost
Prisustvo na vežbama
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Seminarski rad
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
20.00
Predmetna aktivnost
Prisustvo na predavanjima
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Kolokvijum
Predispitna
Ne
Obavezna
Ne
Broj poena
20.00
Predmetna aktivnost
Kolokvijum
Predispitna
Ne
Obavezna
Ne
Broj poena
20.00
Predavanja
Predavanja
Auditorne vežbe
Auditorne vežbe