×
Универзитет у Новом Саду

Предмет: Комуницирање на интернету и друштвеним медијима (17.IM2817)

Основне информације:
 
Категорија Стручно-апликативни
Ужа научна област
  • Људски ресурси и комуникације
  • Производни и услужни системи, организација и менаџмент
ЕСПБ 4

Циљ предмета је да пружи студентима свеобухватан поглед на основне концепте и принципе комуникације на интернету и на друштвеним медијима. Предмет употпуњује компетенције мастера инжењерског менаџмента развијајући код студената способности и вештине ефикасне и ефективне комуникације, а у циљу бољег коришћења интернета и друштвених медија за постизање пословних циљева.

У оквиру предмета обрађују се различите савремене комуникационе технике, алати и канали и њихова практична примена. Студенти који одслушају предмет и положе испит моћи ће да разумеју улогу комуницирања на интернету и друштвеним медијима, биће упознати са новим каналима комуникације, биће способни да спроведу истраживање, планирање, комуникацију, евалуацију и примену комуникационих стратегија за успешно комуницирање.

Уводно предавање - лично онлајн присуство; Компанијско присуство на друштвеним мрежама – истраживање и анализа извора, уреднички планови, израда структуре наступа на друштвеним мрежама; Креирање садржаја (аватари, профили купаца, корисност производа-услуге, писање за продајне странице и креирање видео-записа, copy write и хибридне landing странице, proxy landing странице); Дизајн за друштвене мреже (Photoshop i Canva); Основни концепти дигитала (продајни левак, лествице вредности); Facebook za business (Business FB веб-сајт и Ads Manager – разлике и подешавање, оглашавање, креирање кампање, таргетирање публике, custom публика, лоокалике публика, saved публика, FB pixel, FB извештаји и аналитика); Google Adds (отварање и подешавање google adds налога, креирање search кампање, креирање display кампање, креирање видео кампање); Инстаграм за Business; Веб-сајт - инструкције за израду веб-сајта (H индекси, мета титлови, подешавање пиxела, SEO); LinkedIn за Business; YT за Business (Youtuberi); Интерне друштвене мреже за колаборацију (Yammer)

Настава на предмету обухвата предавања са примерима односно студијама случаја из области комуницирања на интернету и друштвеним медијима. На предавањима и вежбама је предвиђено да учествују искусни практичари.

Аутори Назив Година Издавач Језик
Лалић, Д. Комуницирање на интернету и друштвеним медијима - скрипта 2019 Факултет техничких наука, Нови Сад Српски језик
Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick The Art of Social Media: Power Tips for Power Users 2014 Енглески
Fuchs, Boersma, Albrechtslund & Sandoval Internet and Surveillance: The Challenges of Web 2.0 and Social Media 2012 Routledge Енглески
Kipp Bodnar, Jeffrey L. Cohen The B2B Social Media Book 2012 John Wiley Енглески
Предметна активност Предиспитна Обавезна Број поена
Предметна активност
Присуство на вежбама
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Теоријски део испита
Предиспитна
Не
Обавезна
Да
Број поена
70.00
Предметна активност
Семинарски рад
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
20.00
Предметна активност
Присуство на предавањима
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
API Image

проф. др Данијела Лалић

Редовни професор

Предавања
Рачунарске вежбе
API Image

Асистент - др наука Дуња Бошковић

Асистент са докторатом

Рачунарске вежбе