Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Osnovi informacionih tehnologija za računarsku animaciju (17.RG018)

Matične organizacione jedinice predmeta:
Osnovne informacije:
 
Kategorija Naučno-stručni
Uža naučna oblast Animacija i vizuelni efekti
Multidisciplinarna Ne
ESPB 4
Cilj:

Cilj predmeta je da studente obuči osnovama o računarskom hardveru i softveru neophodnim za dalje obrazovanje iz oblasti računarske grafike.

Ishod:

Stečena znanja se mogu iskoristiti u rešavanju konkretnih inženjerskih problema prilikom upotrebe softvera vezanih za računarsku grafiku, a takođe predstavljaju i dobru osnovu za neke od narednih stručnih predmeta.

Sadržaj:

Koncepti, ciljevi, pristupi i okruženja u oblasti primene hardvera i softvera za računarsku grafiku. Osnovni algoritmi i strukture podataka vezanih za računarsku grafiku.

Metodologija izvođenja nastave:

Auditorna predavanja i računarske vežbe. Ocena se formira na osnovu posećenosti predavanja i vežbi, rezultata ostvarenih u okviru dva predmetna projekta, i završnog ispita

Literatura:
Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Jovan Đorđević, Zaharije Radivojević, Marija Punt, Žarko Stanisavljević Osnovi računarske tehnike 2017 Akademska misao Srpski jezik
Milo Tomašević Algoritmi i strukture podataka 2008 Akademska misao Srpski jezik
Troelsen,‎ A., Japikse, P. Pro C# 7 : with .net and .net core 2017 Springer Science+Business Media, New York Engleski
Gaddis, T. Starting out with Visual C# 2017 Pearson Engleski
Kraus, L. Rešeni zadaci iz programskog jezika C 2014 Akademska , Beograd Srpski jezik
Kraus, L. Programski jezik C sa rešenim zadacima 1993 Mikro knjiga, Beograd Srpski jezik
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Prisustvo na računarskim vežbama Da Da 5.00
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija Ne Da 30.00
Predmetni projekat Da Da 30.00
Predmetni projekat Da Da 30.00
Prisustvo na predavanjima Da Da 5.00
Izvođači nastave:
Računarske vežbe
Predavanja
Predavanja
Računarske vežbe