Predmet: Proceduralno generisanje teksture (17.RG011 )
Matične organizacione jedinice predmeta:
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|---|
Osnovne akademske studije | Animacija u inženjerstvu (Godina: 2, Zimski) |
Kategorija | Naučno-stručni |
Uža naučna oblast | Računarska grafika |
Multidisciplinarna | Da |
ESPB | 4 |
Cilj:
Ovladavanje studenata teorijskim i praktičnim osnovama generisanja slike namenjenih za teksturisanje 3D modela.
Ishod:
Stečena znanja se mogu iskoristiti u rešavanju konkretnih inženjerskih problema prilikom kreiranja realističnih 3D scena i specijalnih efekata, a takođe predstavljaju i dobru osnovu za neke od narednih stručnih predmeta.
Sadržaj:
Koncepti, ciljevi, pristupi i okruženja u oblasti primene proceduralnog generisanja teksture. Moderna radna okruženja i biblioteke za izradu proceduralnih slika. Osnovni algoritmi koji se upotrebljavaju prilikom generisanja tekstura za simulacije. Matematički modeli i parametarska identifikacija šablona koji se generišu.
Metodologija izvođenja nastave:
Auditorna predavanja i računarske vežbe. Ocena se formira na osnovu posećenosti predavanja i vežbi, rezultata ostvarenih u okviru dva predmetna projekta, i završnog ispita.
Literatura:
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
2013 | Engleski | |||
2003 | Engleski | |||
2009 | Engleski | |||
Lidija Krstanović, Bojan Banjac | Skripte sa predavanja | 2017 | Srpski jezik |
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Predmetni projekat | Da | Da | 30.00 |
Predmetni projekat | Da | Da | 30.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | Ne | Da | 30.00 |
Prisustvo na računarskim vežbama | Da | Da | 5.00 |
Prisustvo na predavanjima | Da | Da | 5.00 |
Izvođači nastave:
doc. dr Banjac Bojan
Docent
Predavanja
Asistent Bobić Aleksandra
Asistent
Računarske vežbe
vanr. prof. dr Krstanović Lidija
Vanredni profesor