Предмет: Логистика и симулација у технологијама прераде пластике (17.PLIS1 )
Матичне организационе јединице предмета: Департман за производно машинство, Катедра за метрологију, квалитет, приборе, алате и еколошко - инжењерске аспекте, Катедра за машине алатке, технолошке процесе, флексибилне технолошке системе и процесе пројектовања
Студијски програми предмета:
Степен и врста студија | Назив |
---|---|
Мастер академске студије | Производно машинство (Година: 1, Семестар: Летњи) |
Категорија | Академско-општеобразовни |
Ужа научна област | Технолошки процеси, техноекономска оптимизација и виртуално пројектовање |
ЕСПБ | 5 |
Оспособљавање студената за пројектовање технологичних производа, симулацију и оптимизацију процеса обликовања пластичних производа и одговарајућих алата, као и њихову контролу. Оспособљавање студената за пројектовање и оптимизацију технолошких процеса израде и монтаже алата за пластику, као и за моделирање и симулацију технолошких и производних процеса у индустрији прераде пластике.
По успешном завршетку овог курса студент је у стању да: Опише и објасни основне задатке логистике и симулације у производњи производа од пластике и одговарајућих алата; Анализира, оцени и унапреди технологичност конструкције пластичних производа и одговарајућих алата; Изврши симулацију и оптимизацију процеса обликовања производа од пластике и одговарајућег алата применом
Циљеви, значај и садржај изучавања предмета. Основни задаци логистике и симулације у технологијама прераде пластике. Модели технолошке припреме и интегрисани концепти пројектовања и производње производа од пластике. Пројектовање за израду и монтажу–
Настава се изводи у виду предавања, лабораторијских и рачунарских вежби. У оквиру предавања излаже се теоријски део градива са карактеристим примерима из праксе. На лабораторијским вежбама практично се примењују стечена знања кроз конкретне примере и рад на расположивој опреми. На рачунарским вежбама се врши обучавање студената у примени информационо-комуникационих технологија из наставне области. У циљу проширења практичних знања врши се посета предузећима. Редовно се одржавају консултације у циљу приближавања наставног градива и израде одговарајућих радова.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|---|---|---|---|
2002 | Енглески | |||
Лукић, Д. | Развој општег модела технолошке припреме производње, докторска дисертација | 2012 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
Микац, Т., Љубетић, Ј. | Организација и управљање производњом | 2009 | Грапхис, Загреб | Српски језик |
Лукић, Д. | Развој система за аутоматизовано пројектовање технолошких процеса израде алата за бризгање пластике, магистарска теза | 2007 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
Георгијевић, М. | Техничка логистика | 2011 | Задужбина Андрејевић | Српски језик |
Тодић, В., Пенезић, Н., Лукић, Д., Милошевић, М. | Технолошка логистика и предузетништво | 2011 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
2015 | Енглески | |||
1980 | Енглески | |||
2009 | Енглески | |||
Матин, И. | Развој програмског система за пројектовање алата за ињекционо пресовање пластике, маг. теза | 2010 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|---|---|---|
Предметна активност Колоквијум |
Предиспитна Не |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |
Предметна активност Колоквијум |
Предиспитна Не |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |
Предметна активност Присуство на вежбама |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 5.00 |
Предметна активност Присуство на предавањима |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 5.00 |
Предметна активност Семинарски рад |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |
Предметна активност Предметни пројекат |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 30.00 |
проф. др Дејан Лукић
Редовни професор
Предавања
ванр. проф. др Бранко Штрбац
Ванредни професор
Предавања
ванр. проф. др Бранко Штрбац
Ванредни професор
Лабораторијске вежбе
Асистент Дејан Божић
Асистент
Лабораторијске вежбе
ванр. проф. др Бранко Штрбац
Ванредни професор
Рачунарске вежбе