Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Vizuelno programiranje animacije (17.KPRN01)

Osnovne informacije:
 
Kategorija Teorijsko-metodološki
Uža naučna oblast Primenjene računarske nauke i informatika
ESPB 6

Osposobljavanje studenata za ovladavanje programskim tehnikama vizuelnog programiranja komponenti animacije, kako zabavnog, tako i inženjerskog tipa.

Programiranje vođeno događajima. Vizuelno programiranje izgleda i ponašanja objekata i karaktera. Upoznavanje osnovnih komponenti odgovarajućih softverskih alata, pre svega pogona računarskih igara (Unreal engine, Unity)

Programske apstrakcije animacije u svetlu objekata, atributa i metoda. Tehnike specifikovanja vremena, događaja i algoritama. Metode deklarativnog, vizuelnog specifikovanja objekata i karaktera. Vizuelno programiranje zasnovano na čvorovima (node-based). Tehnike vizuelnog programiranja: objekata scene i karaktera i kamera, specifikovanje ponašanja karaktera/objekata aktivnog i pasivnog tipa, interakcija sa korisnikom animacije, vizuelizacija atributa animacije.

Predavanja; laboratorijske vežbe; konsultacije.

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Sergej Mohov Practical Game Design with Unity and Playmaker 2013 PACKT Engleski
Alireza Tavakkoli Game Development and Simulation with Unreal Technology 2016 CRC Press Engleski
Dragan Ivetić Vizuelno programiranje animacije 2020 FTN Novi Sad Srpski jezik
Brenden Sewell Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine 2015 Packt Publishing Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Usmeni deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
30.00
Predmetna aktivnost
Seminarski rad
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
20.00
Predmetna aktivnost
Složeni oblici vežbi
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
50.00
Predavanja
Predavanja
Računarske vežbe
Računarske vežbe
Računarske vežbe
Računarske vežbe
Računarske vežbe
Računarske vežbe
Računarske vežbe