×
Универзитет у Новом Саду

Предмет: Визуелно програмирање анимације (17.KPRN01)

Основне информације:
 
Категорија Теоријско-методолошки
Ужа научна област Примењене рачунарске науке и информатика
ЕСПБ 6

Оспособљавање студената за овладавање програмским техникама визуелног програмирања компоненти анимације, како забавног, тако и инжењерског типа.

Програмирање вођено догађајима. Визуелно програмирање изгледа и понашања објеката и карактера. Упознавање основних компоненти одговарајућих софтверских алата, пре свега погона рачунарских игара (Unreal engine, Unity)

Програмске апстракције анимације у светлу објеката, атрибута и метода. Технике спецификовања времена, догађаја и алгоритама. Методе декларативног, визуелног спецификовања објеката и карактера. Визуелно програмирање засновано на чворовима (node-based). Технике визуелног програмирања: објеката сцене и карактера и камера, спецификовање понашања карактера/објеката активног и пасивног типа, интеракција са корисником анимације, визуелизација атрибута анимације.

Предавања; лабораторијске вежбе; консултације.

Аутори Назив Година Издавач Језик
Sergej Mohov Practical Game Design with Unity and Playmaker 2013 PACKT Енглески
Драган Иветић Визуелно програмирање анимације 2020 ФТН Нови Сад Српски језик
Alireza Tavakkoli Game Development and Simulation with Unreal Technology 2016 CRC Press Енглески
Brenden Sewell Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine 2015 Packt Publishing Енглески
Предметна активност Предиспитна Обавезна Број поена
Предметна активност
Сложени облици вежби
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
50.00
Предметна активност
Усмени део испита
Предиспитна
Не
Обавезна
Да
Број поена
30.00
Предметна активност
Семинарски рад
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
20.00

проф. др Драган Иветић

Редовни професор

Предавања

Предавања

Рачунарске вежбе

Рачунарске вежбе

Рачунарске вежбе

Рачунарске вежбе

Рачунарске вежбе

Рачунарске вежбе

Рачунарске вежбе