Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Cirkularna digitalna komunikacija (17.IMS220)

Matične organizacione jedinice predmeta:
Osnovne informacije:
 
Kategorija Stručno-aplikativni
Uža naučna oblast Menadžment i investicije u inženjerstvu
Multidisciplinarna Da
ESPB 6
Cilj:

Cilj predmeta je ovladavanje modelima upravljanja komunikacionim procesima na principima digitalne ekonomije koji će studentima omogućiti da kreiraju i sprovode komunikacione aktivnosti u oblasti marketinga, odnosa s javnošću, korisničke podrške i korisničkog iskustva, te u oblasti društveno odgovornog poslovanja. Studenti će usvojiti znanja za kreiranje komunikacionih strategija, platformi za upravljanje komunikacionim aktivnostima, modela za kreiranje korisničkog iskustva baziranim na karakteristikama ekonomije 4.0 i digitalne transformacije.

Ishod:

Student će ovladati znanjima za upravljanje komunikacionim procesima na principima digitalne ekonomije koji će im omogućiti kreiranje i sprovođenje komunikacionih aktivnosti u oblasti marketinga, odnosa s javnošću, kosrisničke podrške i korisničkog iskustva, te u oblasti društveno odgovornog poslovanja u proizvodnoj i uslužnoj delatnosti primenom tehnoloških rešenja, alata i tehnologija. Akademski specijalista inženjerskog menadžmenta za digitalnu transformaciju će stečenim kompetencijama biti ososobljen za kreiranje održivih komunikacionih strategija, te za razvijanje i unapređivanje odnosa sa zaintersovanim javnostima

Sadržaj:

Definisanje sposobnosti kompanije za unapređenje poslovnih rezultata korišćenjem marketinga. Onlajn platforme i digitalni marketing. Marketing 4.0. Odnosi s javnošću 4.0. Korisnička podrška i upravljanje odnosima s kupcima 4.0. Životni ciklus marketinga (Marketing Lifecycle). Brending 4.0. Korisničko iskustvo. Transformacija društvene odgovornosti u odgovorno poslovanje. Tehnološka rešenja i alati za marketing 4.0. Tehnološka rešenja i alati za odnose s javnošću 4.0. Tehnološka rešenja i alati za upravljanje korisničkim iskustvom. "Lean" metodologija u marketingu i advertajzingu. Deskriptivna, predikativna i preskriptivna veb analitika. Veštačka inteligencija, mašinsko učenje i velike količine podataka u marketingu. Automatizacija prodaje i marketinga.

Metodologija izvođenja nastave:

Nastava na predmetu obuhvata predavanja, predavanja sa primerima, predavanja gostujućih predavača i eksperata, simulaciju i modeliranje komunikacionih strategija održivog biznisa. U okviru vežbi, podstiče se individualnost, originalnost i inovativnost studenata uz savladavanje metoda timskog rada na projektima kreiranja komunikacionih modela 4.0, predstavljanje i analiza studija slučaja, izrada scenarija i situacionog menadžmenta, reprodukcija vremenskog sleda komunikacionih aktivnosti. Vežbe se delimično održavaju uz pomoć računara

Literatura:
Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Драган Варагић Дигитални Pre-Mаrketing 2018 Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad Srpski jezik
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Prisustvo na predavanjima Da Da 5.00
Test Da Da 20.00
Prisustvo na vežbama Da Da 5.00
Usmeni deo ispita Ne Da 70.00
Predmetni projekat Da Ne 20.00
Izvođači nastave:
Auditorne vežbe
Predavanja