Predmet: Cirkularna digitalna komunikacija (17.IMS220 )
Matične organizacione jedinice predmeta:
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|---|
Specijalističke akademske studije | Inženjerski menadžment (Godina: 1, Zimski) |
Kategorija | Stručno-aplikativni |
Uža naučna oblast | Menadžment i investicije u inženjerstvu |
Multidisciplinarna | Da |
ESPB | 6 |
Cilj:
Cilj predmeta je ovladavanje modelima upravljanja komunikacionim procesima na principima digitalne ekonomije koji će studentima omogućiti da kreiraju i sprovode komunikacione aktivnosti u oblasti marketinga, odnosa s javnošću, korisničke podrške i korisničkog iskustva, te u oblasti društveno odgovornog poslovanja. Studenti će usvojiti znanja za kreiranje komunikacionih strategija, platformi za upravljanje komunikacionim aktivnostima, modela za kreiranje korisničkog iskustva baziranim na karakteristikama ekonomije 4.0 i digitalne transformacije.
Ishod:
Student će ovladati znanjima za upravljanje komunikacionim procesima na principima digitalne ekonomije koji će im omogućiti kreiranje i sprovođenje komunikacionih aktivnosti u oblasti marketinga, odnosa s javnošću, kosrisničke podrške i korisničkog iskustva, te u oblasti društveno odgovornog poslovanja u proizvodnoj i uslužnoj delatnosti primenom tehnoloških rešenja, alata i tehnologija. Akademski specijalista inženjerskog menadžmenta za digitalnu transformaciju će stečenim kompetencijama biti ososobljen za kreiranje održivih komunikacionih strategija, te za razvijanje i unapređivanje odnosa sa zaintersovanim javnostima
Sadržaj:
Definisanje sposobnosti kompanije za unapređenje poslovnih rezultata korišćenjem marketinga. Onlajn platforme i digitalni marketing. Marketing 4.0. Odnosi s javnošću 4.0. Korisnička podrška i upravljanje odnosima s kupcima 4.0. Životni ciklus marketinga (Marketing Lifecycle). Brending 4.0. Korisničko iskustvo. Transformacija društvene odgovornosti u odgovorno poslovanje. Tehnološka rešenja i alati za marketing 4.0. Tehnološka rešenja i alati za odnose s javnošću 4.0. Tehnološka rešenja i alati za upravljanje korisničkim iskustvom. "Lean" metodologija u marketingu i advertajzingu. Deskriptivna, predikativna i preskriptivna veb analitika. Veštačka inteligencija, mašinsko učenje i velike količine podataka u marketingu. Automatizacija prodaje i marketinga.
Metodologija izvođenja nastave:
Nastava na predmetu obuhvata predavanja, predavanja sa primerima, predavanja gostujućih predavača i eksperata, simulaciju i modeliranje komunikacionih strategija održivog biznisa. U okviru vežbi, podstiče se individualnost, originalnost i inovativnost studenata uz savladavanje metoda timskog rada na projektima kreiranja komunikacionih modela 4.0, predstavljanje i analiza studija slučaja, izrada scenarija i situacionog menadžmenta, reprodukcija vremenskog sleda komunikacionih aktivnosti. Vežbe se delimično održavaju uz pomoć računara
Literatura:
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
Драган Варагић | Дигитални |
2018 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Srpski jezik |
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Prisustvo na predavanjima | Da | Da | 5.00 |
Test | Da | Da | 20.00 |
Prisustvo na vežbama | Da | Da | 5.00 |
Usmeni deo ispita | Ne | Da | 70.00 |
Predmetni projekat | Da | Ne | 20.00 |
Izvođači nastave:
Asistent - dr nauka Bošković Dunja
Asistent sa doktoratom
Auditorne vežbe
prof. dr Lalić Danijela
Redovni profesor