Predmet: Cirkularna digitalna komunikacija (17.IMM220 )
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|---|
Master strukovne studije | Inženjerski menadžment MBA (Godina: 2, Semestar: Zimski) |
Kategorija | Stručno-aplikativni |
Uža naučna oblast | Menadžment i investicije u inženjerstvu |
ESPB | 9 |
Cilj predmeta je ovladavanje modelima upravljanja komunikacionim procesima na principima digitalne ekonomije koji će studentima omogućiti da kreiraju i sprovode komunikacione aktivnosti u oblasti marketinga, odnosa s javnošću, korisničke podrške i korisničkog iskustva, te u oblasti društveno odgovornog poslovanja. Studenti će usvojiti znanja za kreiranje komunikacionih strategija, platformi za upravljanje komunikacionim aktivnostima, modela za kreiranje korisničkog iskustva baziranim na karakteristikama ekonomije 4.0 i digitalne transformacije.
Student će ovladati znanjima za upravljanje komunikacionim procesima na principima digitalne ekonomije koji će im omogućiti kreiranje i sprovođenje komunikacionih aktivnosti u oblasti marketinga, odnosa s javnošću, kosrisničke podrške i korisničkog iskustva, te u oblasti društveno odgovornog poslovanja u proizvodnoj i uslužnoj delatnosti primenom tehnoloških rešenja, alata i tehnologija. Akademski specijalista inženjerskog menadžmenta za digitalnu transformaciju će stečenim kompetencijama biti ososobljen za kreiranje održivih komunikacionih strategija, te za razvijanje i unapređivanje odnosa sa zaintersovanim javnostima
Definisanje sposobnosti kompanije za unapređenje poslovnih rezultata korišćenjem marketinga. Onlajn platforme i digitalni marketing. Marketing 4.0. Odnosi s javnošću 4.0. Korisnička podrška i upravljanje odnosima s kupcima 4.0. Životni ciklus marketinga (Marketing Lifecycle). Brending 4.0. Korisničko iskustvo. Transformacija društvene odgovornosti u odgovorno poslovanje. Tehnološka rešenja i alati za marketing 4.0. Tehnološka rešenja i alati za odnose s javnošću 4.0. Tehnološka rešenja i alati za upravljanje korisničkim iskustvom. "Lean" metodologija u marketingu i advertajzingu. Deskriptivna, predikativna i preskriptivna veb analitika. Veštačka inteligencija, mašinsko učenje i velike količine podataka u marketingu. Automatizacija prodaje i marketinga.
Nastava na predmetu obuhvata predavanja, predavanja sa primerima, predavanja gostujućih predavača i eksperata, simulaciju i modeliranje komunikacionih strategija održivog biznisa. U okviru vežbi, podstiče se individualnost, originalnost i inovativnost studenata uz savladavanje metoda timskog rada na projektima kreiranja komunikacionih modela 4.0, predstavljanje i analiza studija slučaja, izrada scenarija i situacionog menadžmenta, reprodukcija vremenskog sleda komunikacionih aktivnosti. Vežbe se delimično održavaju uz pomoć računara
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
Драган Варагић | Дигитални |
2018 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Srpski jezik |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Predmetna aktivnost Usmeni deo ispita |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 70.00 |
Predmetna aktivnost Predmetni projekat |
Predispitna Da |
Obavezna Ne |
Broj poena 20.00 |
Predmetna aktivnost Test |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 20.00 |
Predmetna aktivnost Prisustvo na predavanjima |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
Predmetna aktivnost Prisustvo na vežbama |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
prof. dr Lalić Danijela
Redovni profesor
Predavanja
prof. dr Lalić Danijela
Redovni profesor