Предмет: Стратешки индустријски маркетинг менаџмент (17.IM2807 )
Матичне организационе јединице предмета: Департман за индустријско инжењерство и менаџмент, Катедра за производне системе организацију и менаџмент
Категорија | Теоријско-методолошки |
Ужа научна област |
|
ЕСПБ | 4 |
Циљ предмета је подизање нивоа постојећег знања из области инжењерског маркетинга и степена његове употребљивости у процесу доношења одлука, које омогућавају студентима да самостално креирају маркетинг планове, развију стратегије, организују и контролишу маркетинг активности. Циљ предмета је да дипломирани инжењер менаџмента овлада методама и техникама стратешког маркетинг планирања, имплементације и евалуације.
Студенти ће бити оспособљени за планирање и управљање, избор стратегија, организовање и контролу маркетинг активности, као и употребу метода, техника и вештина за подизање степена конкурентске предности. Дипломирани инжењер менаџмента стиче компетенције за управљање процесом маркетинг планирања, имплементације и евалуације, као и примене маркетинг планова, као кључних инструмената доношења стратешких одлука.
Маркетиншки концепт испоручивања вредности; Стратешки и оперативни маркетинг менаџмент; Напредна маркетинг анализа тржишта – бенчмаркинг; Развој маркетинг стратегија: планирање, одлучивање, организовање и контрола; Детерминанте маркетинг планирања и врсте планова; Управљање процесом доношења одлука у маркетингу; Организовање маркетинг активности; Управљање односима с корисницима (
Настава на предмету обухвата предавања и аудиторне вежбе. У оквиру предавања, студенти се упознају са теоријским основама стратешког маркетинг менаџмента и значаја ове области у индустрији. На аудиторним вежбама се подстиче рад у групама, решавање практичних примера и студија случаја, при чему се посебан акценат ставља на интерактиван рад са студентима и подстицање проналажења индивидуалних и тимских креативних решења.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|---|---|---|---|
2015 | Енглески | |||
2005 | Енглески | |||
Николић, С., и др. | Еколошки маркетинг менаџмент: савремена де(кон)струкција | 2017 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
2011 | Енглески | |||
Николић Т. С. | Стратешки маркетинг менаџмент, електронска скрипта | 2016 | Факултет техничких наука Нови Сад | Српски језик |
Ћелић Ђ. | Приручник за израду маркетинг планова, електронска скрипта | 2015 | Факултет техничких наука Нови Сад | Српски језик |
Николић, Т.С., Станковић Ј., Дејановић А. | Бренд менаџмент: савремена а(тра)кција | 2015 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
2015 | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|---|---|---|
Предметна активност Семинарски рад |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |
Предметна активност Присуство на предавањима |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 5.00 |
Предметна активност Тест |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |
Предметна активност Усмени део испита |
Предиспитна Не |
Обавезна Да |
Број поена 50.00 |
Предметна активност Присуство на вежбама |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 5.00 |