Predmet: Tržište rizika i kanali distribucije (17.IM2714 )
Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za inženjerstvo zaštite životne sredine i zaštite na radu, Katedra za proizvodne sisteme organizaciju i menadžment
Kategorija | Stručno-aplikativni |
Uža naučna oblast |
|
ESPB | 5 |
Izučava se u cilju sticanja opštih znanja i specifičnih veština za razumevanje savremenih tokova upravljanja i prodaje osiguranja, utvrđivanje cena i modela prodaje osiguranja, sagledavanje sistema rada delatnosti osiguranja sa aspekta korišćenja kanala distribucije, upoznavanje sa prednostima i nedostacima pojedinih modela distribucije. Cilj predmeta je i potpuno ovladavanje tehničko-tehnološkim postupcima koji su neophodni za prezentovanje potencijalnih rizika, visine premije i drugih bitnih elemenata koji se odnose na zaključivanje polise osiguranja sa potencijalnim osiguranikom.
Studenti stiču opšta znanja i specifične veštine na osnovu kojih mogu u saradnji sa drugim stručnim radnicima, ali i samostalno, da sprovode analizu tržišta osiguranja. Osposobljavanje studenata da na osnovu znanja stečenih istraživanjem tržišta prodaju polise osiguranja. Razumevanje multidisciplinarsnoti i kompleksnosti poslova istraživanja tržišta i prodaje osiguranja u veoma složenoj konkurenciji i tržišnoj utakmici osiguravajućih organizacija.
Analiza tržišta osiguranja u svetu, Evropi i regionu, Analiza tržišta osiguranja u Srbiji po zaključnoj premiji učešća osiguranja u društvenom bruto proizvodu i po granama osiguranja, Način istraživanja tržišta osiguranja, Tehničko tehnološke osnove prodaje osiguranja, Prodajni postupak u osiguranju, Prodaja osiguranja putem interne mreže odnosno zaposlenih u društvima za osiguranje, Prodaja osiguranja putem zastupnika i način osnivanja društva za zastupanje, Prodaja osiguranja putem posrednika (brokera) i način osnivanja društva za posredovanje, Agencija za pružanje drugih usluga u osiguranju, Prodaja osiguranja putem sistema banko osiguranja, Prodaja osiguranja putem interneta, Prodaja osiguranja putem korisničkog centra. Informatička podrška kanalima prodaje u osiguranju. Sistem kvaliteta u kanalima prodaje osiguranja.
Predavanje, auditorne vežbe, konsultacije.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
Ljiljana Jeremić | Istraživanje tržišta i prodaja osiguranja | 2010 | Singidunum, Beograd | Srpski jezik |
2019 | Engleski | |||
2015 | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Predmetna aktivnost Prisustvo na vežbama |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
Predmetna aktivnost Prisustvo na predavanjima |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
Predmetna aktivnost Teorijski deo ispita |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 70.00 |
Predmetna aktivnost Seminarski rad |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 20.00 |
prof. dr Bunčić Sonja
Redovni profesor
Predavanja
vanr. prof. dr Popović Ljiljana
Vanredni profesor
Predavanja
vanr. prof. dr Popović Ljiljana
Vanredni profesor