×
Универзитет у Новом Саду

Предмет: Бренд менаџмент (17.IM1816)

Основне информације:
 
Категорија Стручно-апликативни
Ужа научна област
  • Индустријски маркетинг, предузетништво и иновације
  • Производни и услужни системи, организација и менаџмент
ЕСПБ 5

Циљ предмета представља овладавање основним знањима у подручју управљања процесом брендирања и брендовима као највреднијом имовином успешних модерних компанија. Циљ предмета је да дипломирани инжењер менаџмента стекне компетенције за доношење пословних одлука и креирање стратегија диференцијације и позиционирања у циљу развоја одрживих брендова.

Студенти ће бити оспособљени за развој и имплементацију стратегија брендирања производа, услуге и/или компаније, креирање креативних и комуникационих стратегија и технике превођења задовољних корисника у лојалне. Дипломирани инжењер менаџмента стиче компетенције за дизајн и имплементацију маркетинг активности и програма управљања одрживим брендовима.

Управљање елементима бренда; Детерминанте процеса брендирања на B2B и B2C тржишту; Профилисање бренда квалитетом, иновативношћу и диференцирањем; Позиционирање бренда; Стратешки приступ процесу брендирања; Корпоративно и производно брендирање; Бренд и корпоративне стратегије; Стратегије кобрендирања и ребрендирања; Оптимизација бренд портфолија; Ефективно бренд комуницирање. LEAN брендирање; Рефлексија вредности и снаге бренда – бренд метрика; Брендирање места; Корпоративна друштвена одговорност – бренд етика.

Настава на предмету обухвата предавања и аудиторне вежбе. У оквиру предавања, студенти стичу теоријска знања из области бренд менаџмента. На аудиторним вежбама се подстиче рад у групама и решавање практичних примера кроз анализу и дискусију реалних бренд стратегија, као и развој нових, при чему се посебан акценат ставља на интерактиван рад са студентима и подстицање креативних, а изводљивих решења.

Аутори Назив Година Издавач Језик
Krüger, R., Stumpf, A. Brand Growth Barriers: Identify, Understand and Overcome Them 2009 Springer, New Jersey Енглески
Kotler, F., Ferč, B. B2B Brend menadžment 2007 Asee, Novi Sad Српски језик
Николић, Т.С., Станковић Ј., Дејановић, А. Бренд менаџмент: савремена а(тра)кција 2015 Факултет техничких наука, Нови Сад Српски језик
Предметна активност Предиспитна Обавезна Број поена
Предметна активност
Тест
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
20.00
Предметна активност
Присуство на вежбама
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Предметни пројекат
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
10.00
Предметна активност
Тест
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
20.00
Предметна активност
Усмени део испита
Предиспитна
Не
Обавезна
Да
Број поена
40.00
Предметна активност
Присуство на предавањима
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
API Image

ванр. проф. др Ђорђе Ћелић

Ванредни професор

Предавања

Аудиторне вежбе

Аудиторне вежбе