Univerzitet u Novom Sadu

Predmet: Digitalni marketing (17.IM1815)

Osnovne informacije:
 
Kategorija Stručno-aplikativni
Uža naučna oblast
  • Industrijski marketing, preduzetništvo i inovacije
  • Proizvodni i uslužni sistemi, organizacija i menadžment
ESPB 5

Cilj predmeta predstavlja ovladavanje osnovnim znanjima razvoja, implementacije i kontrole implementacije strategije digitalnog marketinga za „B2B“ i „B2C“ modele poslovanja. Na osnovu usvojenih znanja studenti će ovladati upotrebom različitih digitalnih platformi i kanala. Studenti će steći sveobuhvatna znanja i iskustva o načinu razvoja integrisane strategije digitalnog marketinga, od njene formulacije do implementacije i kontrole.

Studenti će steći: znanja o ulozi, značaju i mestu digitalnog marketinga u široj marketinškoj strategiji, razumevanje osnovnih digitalnih marketing kanala – online oglašavanja, digitalnog displeja, videa, mobilnih kanala, pretraživača i društvenih medija. Diplomirani inženjeri industrijskog inženjerstva i menadžmenta će naučiti da razvijaju, evaluiraju i sprovode sveobuhvatne strategije digitalnog marketinga i steći će kompetencije za merenje rezultata digitalnog marketinga i proračuna isplativosti i povraćaja investicija u aktivnosti digitalnog marketinga.

Uvod u digitalni marketing; Analiza online okruženja; Strategija digitalnog marketinga; Uticaj digitalnih medija i tehnologije na marketing miks; Isporuka online iskustva za korisnike; Planiranje kampanje digitalnog marketinga; Marketing komunikacija putem digitalnih kanala; B2B i B2C digitalni marketing; Marketing analitika; Optimizacija za pretraživače; „Pay per Click“, „Digital Display“ reklamiranje; email marketing; Marketing na društvenim mrežama; Mobilni marketing; A/B testiranje.

Nastava se odvija kroz predavanja, računarske vežbe i audio-vizuelne prezentacije primera pozitivne prakse. Provera znanja se odvija putem testova znanja, seminarskog rada i usmenog ispita.

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Đorđe Ćelić Digitalni marketing - elektronska skripta 2019 Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad Engleski
Gabriel Weinberg, Justin Mares Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth 2015 Portfolio Engleski
Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick, Kevin Johnston, Richard Mayer Digital Marketing (6th Edition) 2016 Prentice Hall Engleski
Himanshu Sharma Maths and Stats for Web Analytics and Conversion Optimization 2017 Blurb Engleski
Ian Dodson The Art of Digital Marketing 2016 Wiley Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Prisustvo na vežbama
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Prisustvo na predavanjima
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Teorijski deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
50.00
Predmetna aktivnost
Seminarski rad
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
20.00
Predmetna aktivnost
Test
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
10.00
Predmetna aktivnost
Test
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
10.00
Predavanja
Računarske vežbe
Računarske vežbe