×
Универзитет у Новом Саду

Предмет: Дигитални маркетинг (17.IM1815)

Основне информације:
 
Категорија Стручно-апликативни
Ужа научна област
  • Индустријски маркетинг, предузетништво и иновације
  • Производни и услужни системи, организација и менаџмент
ЕСПБ 5

Циљ предмета представља овладавање основним знањима развоја, имплементације и контроле имплементације стратегије дигиталног маркетинга за „B2B“ i „B2C“ моделе пословања. На основу усвојених знања студенти ће овладати употребом различитих дигиталних платформи и канала. Студенти ће стећи свеобухватна знања и искуства о начину развоја интегрисане стратегије дигиталног маркетинга, од њене формулације до имплементације и контроле.

Студенти ће стећи: знања о улози, значају и месту дигиталног маркетинга у широј маркетиншкој стратегији, разумевање основних дигиталних маркетинг канала – online оглашавања, дигиталног дисплеја, видеа, мобилних канала, претраживача и друштвених медија. Дипломирани инжењери индустријског инжењерства и менаџмента ће научити да развијају, евалуирају и спроводе свеобухватне стратегије дигиталног маркетинга и стећи ће компетенције за мерење резултата дигиталног маркетинга и прорачуна исплативости и повраћаја инвестиција у активности дигиталног маркетинга.

Увод у дигитални маркетинг; Анализа онлине окружења; Стратегија дигиталног маркетинга; Утицај дигиталних медија и технологије на маркетинг микс; Испорука онлине искуства за кориснике; Планирање кампање дигиталног маркетинга; Маркетинг комуникација путем дигиталних канала; B2B i B2C дигитални маркетинг; Маркетинг аналитика; Оптимизација за претраживаче; „Pay per Click“, „Digital Display“ рекламирање; email маркетинг; Маркетинг на друштвеним мрежама; Мобилни маркетинг; А/Б тестирање.

Настава се одвија кроз предавања, рачунарске вежбе и аудио-визуелне презентације примера позитивне праксе. Провера знања се одвија путем тестова знања, семинарског рада и усменог испита.

Аутори Назив Година Издавач Језик
Ian Dodson The Art of Digital Marketing 2016 Wiley Енглески
Himanshu Sharma Maths and Stats for Web Analytics and Conversion Optimization 2017 Blurb Енглески
Ђорђе Ћелић Дигитални маркетинг - електронска скрипта 2019 Факултет техничких наука, Нови Сад Енглески
Gabriel Weinberg, Justin Mares Traction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth 2015 Portfolio Енглески
Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick, Kevin Johnston, Richard Mayer Digital Marketing (6th Edition) 2016 Prentice Hall Енглески
Предметна активност Предиспитна Обавезна Број поена
Предметна активност
Тест
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
10.00
Предметна активност
Тест
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
10.00
Предметна активност
Присуство на предавањима
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Семинарски рад
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
20.00
Предметна активност
Присуство на вежбама
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Теоријски део испита
Предиспитна
Не
Обавезна
Да
Број поена
50.00
API Image

ванр. проф. др Ђорђе Ћелић

Ванредни професор

Предавања

API Image

ванр. проф. др Ђорђе Ћелић

Ванредни професор

Рачунарске вежбе

Рачунарске вежбе