Predmet: Digitalni marketing (17.IM1815 )
Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment, Katedra za proizvodne sisteme organizaciju i menadžment
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|
Kategorija | Stručno-aplikativni |
Uža naučna oblast | Proizvodni i uslužni sistemi, organizacija i menadžment |
Multidisciplinarna | Ne |
ESPB | 5 |
Cilj:
Cilj predmeta predstavlja ovladavanje osnovnim znanjima razvoja, implementacije i kontrole implementacije strategije digitalnog marketinga za
Ishod:
Studenti će steći: znanja o ulozi, značaju i mestu digitalnog marketinga u široj marketinškoj strategiji, razumevanje osnovnih digitalnih marketing kanala –
Sadržaj:
Uvod u digitalni marketing; Analiza online okruženja; Strategija digitalnog marketinga; Uticaj digitalnih medija i tehnologije na marketing miks; Isporuka online iskustva za korisnike; Planiranje kampanje digitalnog marketinga; Marketing komunikacija putem digitalnih kanala;
Metodologija izvođenja nastave:
Nastava se odvija kroz predavanja, računarske vežbe i audio-vizuelne prezentacije primera pozitivne prakse. Provera znanja se odvija putem testova znanja, seminarskog rada i usmenog ispita.
Literatura:
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
2015 | Engleski | |||
2017 | Engleski | |||
2016 | Engleski | |||
Đorđe Ćelić | Digitalni marketing - elektronska skripta | 2019 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Engleski |
2016 | Engleski |
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Test | Da | Da | 10.00 |
Teorijski deo ispita | Ne | Da | 50.00 |
Prisustvo na vežbama | Da | Da | 5.00 |
Test | Da | Da | 10.00 |
Seminarski rad | Da | Da | 20.00 |
Prisustvo na predavanjima | Da | Da | 5.00 |
Izvođači nastave:
vanr. prof. dr Ćelić Đorđe
Vanredni profesor
Predavanja
vanr. prof. dr Ćelić Đorđe
Vanredni profesor
Računarske vežbe
Asistent Todorović Tanja
Asistent