Predmet: Digitalni marketing (17.IM1815 )
Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment, Katedra za proizvodne sisteme organizaciju i menadžment
Kategorija | Stručno-aplikativni |
Uža naučna oblast |
|
ESPB | 5 |
Cilj predmeta predstavlja ovladavanje osnovnim znanjima razvoja, implementacije i kontrole implementacije strategije digitalnog marketinga za
Studenti će steći: znanja o ulozi, značaju i mestu digitalnog marketinga u široj marketinškoj strategiji, razumevanje osnovnih digitalnih marketing kanala –
Uvod u digitalni marketing; Analiza online okruženja; Strategija digitalnog marketinga; Uticaj digitalnih medija i tehnologije na marketing miks; Isporuka online iskustva za korisnike; Planiranje kampanje digitalnog marketinga; Marketing komunikacija putem digitalnih kanala;
Nastava se odvija kroz predavanja, računarske vežbe i audio-vizuelne prezentacije primera pozitivne prakse. Provera znanja se odvija putem testova znanja, seminarskog rada i usmenog ispita.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
2017 | Engleski | |||
2016 | Engleski | |||
2016 | Engleski | |||
2015 | Engleski | |||
Đorđe Ćelić | Digitalni marketing - elektronska skripta | 2019 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Predmetna aktivnost Prisustvo na vežbama |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
Predmetna aktivnost Prisustvo na predavanjima |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
Predmetna aktivnost Seminarski rad |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 20.00 |
Predmetna aktivnost Teorijski deo ispita |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 50.00 |
Predmetna aktivnost Test |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 10.00 |
Predmetna aktivnost Test |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 10.00 |
vanr. prof. dr Ćelić Đorđe
Vanredni profesor
Predavanja
vanr. prof. dr Ćelić Đorđe
Vanredni profesor
Računarske vežbe
Asistent Todorović Tanja
Asistent