Предмет: Дигитални маркетинг (17.IM1815 )
Матичне организационе јединице предмета: Департман за индустријско инжењерство и менаџмент, Катедра за производне системе организацију и менаџмент
Категорија | Стручно-апликативни |
Ужа научна област |
|
ЕСПБ | 5 |
Циљ предмета представља овладавање основним знањима развоја, имплементације и контроле имплементације стратегије дигиталног маркетинга за
Студенти ће стећи: знања о улози, значају и месту дигиталног маркетинга у широј маркетиншкој стратегији, разумевање основних дигиталних маркетинг канала –
Увод у дигитални маркетинг; Анализа онлине окружења; Стратегија дигиталног маркетинга; Утицај дигиталних медија и технологије на маркетинг микс; Испорука онлине искуства за кориснике; Планирање кампање дигиталног маркетинга; Маркетинг комуникација путем дигиталних канала;
Настава се одвија кроз предавања, рачунарске вежбе и аудио-визуелне презентације примера позитивне праксе. Провера знања се одвија путем тестова знања, семинарског рада и усменог испита.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|---|---|---|---|
2016 | Енглески | |||
2017 | Енглески | |||
Ђорђе Ћелић | Дигитални маркетинг - електронска скрипта | 2019 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Енглески |
2015 | Енглески | |||
2016 | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|---|---|---|
Предметна активност Тест |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 10.00 |
Предметна активност Тест |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 10.00 |
Предметна активност Присуство на предавањима |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 5.00 |
Предметна активност Семинарски рад |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |
Предметна активност Присуство на вежбама |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 5.00 |
Предметна активност Теоријски део испита |
Предиспитна Не |
Обавезна Да |
Број поена 50.00 |
ванр. проф. др Ђорђе Ћелић
Ванредни професор
Предавања
ванр. проф. др Ђорђе Ћелић
Ванредни професор
Рачунарске вежбе

Асистент Тања Тодоровић
Асистент
Рачунарске вежбе