×
Универзитет у Новом Саду

Предмет: Менаџмент односа с корисницима (17.IM1814)

Основне информације:
 
Категорија Стручно-апликативни
Ужа научна област
  • Квалитет, ефективност и логистика
  • Производни и услужни системи, организација и менаџмент
ЕСПБ 4

Како су купци и односи са купцима у фокусу сваке успешне компаније, неопходно је разумети на чему су односи са купцима засновани, како се граде и на који начин се са односима управља. Ова знања ће полазницима омогућити да ефективно управљају маркетинг активностима и програмима изградње, мерења и управљања односима са купцима.

Способност успешног управљања изградњом, развојем и имплементацијом односа са купцима а са циљем унапређења вредности коју купци доносе организацији.

1. Увод у управљање односима са купцима (CRM); 2. Организација и стратегија CRM-a; 3. CRM као интегрална пословна стратегија; 4. Организација орјентисана на односе; 5. Комуникација путем виших канала; 6. Прилагођавање понуде појединачном купцу; 7. Политика односа са купцима; Аналитички CRM; 8. Анализа података и „datamining“; 9. Сегментација и селекција; „Cross-sell“ анализа; 10. Ефекти маркетинг активности; 11. Извештавање резултата; 12. Оперативни CRM.

Настава се одвија кроз предавања и рачунарске вежбе. Провера знања се одвија кроз пројектни задатак и писмени део испита. Завршни испит се односи на теоријске области које су обрађене на предавањима.

Аутори Назив Година Издавач Језик
Ed Peelen Customer Relationship Management 2005 Financial Times Press Енглески
Jill Dyché CRM Handbook, The: A Business Guide to Customer Relationship Management 2002 Addison-Wesley Енглески
John Egan Relationship Marketing: Exploring Relational Strategies in Marketing, 4/E 2011 Financial Times Press Енглески
Peppers, D., Rogers, M. Managing Customer Relationships: A Strategic Framework 2011 Wiley Енглески
Милисављевић, С., Ћелић, Ђ. Управљање односима са купцима (CRM) системи – скрипта 2013 Факултет техничких наука, Нови Сад Српски језик
Предметна активност Предиспитна Обавезна Број поена
Предметна активност
Тест
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
10.00
Предметна активност
Писмени део испита - комбиновани задаци и теорија
Предиспитна
Не
Обавезна
Да
Број поена
15.00
Предметна активност
Присуство на предавањима
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Предметни(пројектни)задатак
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
15.00
Предметна активност
Присуство на вежбама
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Теоријски део испита
Предиспитна
Не
Обавезна
Да
Број поена
50.00

Предавања

Рачунарске вежбе