Predmet: Menadžment odnosa s korisnicima (17.IM1814 )
Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment, Katedra za proizvodne sisteme organizaciju i menadžment
Kategorija | Stručno-aplikativni |
Uža naučna oblast |
|
ESPB | 4 |
Kako su kupci i odnosi sa kupcima u fokusu svake uspešne kompanije, neophodno je razumeti na čemu su odnosi sa kupcima zasnovani, kako se grade i na koji način se sa odnosima upravlja. Ova znanja će polaznicima omogućiti da efektivno upravljaju marketing aktivnostima i programima izgradnje, merenja i upravljanja odnosima sa kupcima.
Sposobnost uspešnog upravljanja izgradnjom, razvojem i implementacijom odnosa sa kupcima a sa ciljem unapređenja vrednosti koju kupci donose organizaciji.
1. Uvod u upravljanje odnosima sa kupcima
Nastava se odvija kroz predavanja i računarske vežbe. Provera znanja se odvija kroz projektni zadatak i pismeni deo ispita. Završni ispit se odnosi na teorijske oblasti koje su obrađene na predavanjima.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
2002 | Engleski | |||
2005 | Engleski | |||
2011 | Engleski | |||
2011 | Engleski | |||
Milisavljević, S., Ćelić, Đ. | Upravljanje odnosima sa kupcima |
2013 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Srpski jezik |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Predmetna aktivnost Prisustvo na predavanjima |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
Predmetna aktivnost Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 15.00 |
Predmetna aktivnost Prisustvo na vežbama |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
Predmetna aktivnost Predmetni(projektni)zadatak |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 15.00 |
Predmetna aktivnost Teorijski deo ispita |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 50.00 |
Predmetna aktivnost Test |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 10.00 |
prof. dr Milisavljević Stevan
Redovni profesor
Predavanja
doc. Vrhovac Vijoleta
Docent