Predmet: Menadžment odnosa s korisnicima (17.IM1814 )
Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment, Katedra za proizvodne sisteme organizaciju i menadžment
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|
Kategorija | Stručno-aplikativni |
Uža naučna oblast | Proizvodni i uslužni sistemi, organizacija i menadžment |
Multidisciplinarna | Ne |
ESPB | 4 |
Cilj:
Kako su kupci i odnosi sa kupcima u fokusu svake uspešne kompanije, neophodno je razumeti na čemu su odnosi sa kupcima zasnovani, kako se grade i na koji način se sa odnosima upravlja. Ova znanja će polaznicima omogućiti da efektivno upravljaju marketing aktivnostima i programima izgradnje, merenja i upravljanja odnosima sa kupcima.
Ishod:
Sposobnost uspešnog upravljanja izgradnjom, razvojem i implementacijom odnosa sa kupcima a sa ciljem unapređenja vrednosti koju kupci donose organizaciji.
Sadržaj:
1. Uvod u upravljanje odnosima sa kupcima
Metodologija izvođenja nastave:
Nastava se odvija kroz predavanja i računarske vežbe. Provera znanja se odvija kroz projektni zadatak i pismeni deo ispita. Završni ispit se odnosi na teorijske oblasti koje su obrađene na predavanjima.
Literatura:
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
2011 | Engleski | |||
2005 | Engleski | |||
2002 | Engleski | |||
2011 | Engleski | |||
Milisavljević, S., Ćelić, Đ. | Upravljanje odnosima sa kupcima |
2013 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Srpski jezik |
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Prisustvo na predavanjima | Da | Da | 5.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | Ne | Da | 15.00 |
Predmetni(projektni)zadatak | Da | Da | 15.00 |
Prisustvo na vežbama | Da | Da | 5.00 |
Teorijski deo ispita | Ne | Da | 50.00 |
Test | Da | Da | 10.00 |
Izvođači nastave:
doc. Vrhovac Vijoleta
Docent
Računarske vežbe
prof. dr Milisavljević Stevan
Redovni profesor