Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Upravljanje marketing sadržajem (17.IM1806)

Osnovne informacije:
 
Kategorija Stručno-aplikativni
Uža naučna oblast
  • Industrijski marketing, preduzetništvo i inovacije
  • Proizvodni i uslužni sistemi, organizacija i menadžment
ESPB 5

Cilj predmeta predstavlja ovladavanje osnovnim znanjima u području planiranja, kreiranja i upravljanja marketing sadržaja. Stečena znanja omogućavaju studentima da razumeju, predviđaju i prilagođavaju se dinamici realnog i digitalnog marketing okruženja. Cilj predmeta je da diplomirani inženjer menadžmenta stekne kompetencije za planiranje, kreiranje i upravljanje marketing sadržajem kao impertiva u digitalnom poslovnom okruženju.

Studenti će biti osposobljeni za planiranje i kreiranje efektivnog marketing sadržaja prilagođenog identifikovanim segmentima poslovnog tržišta. Diplomirani inženjer menadžmenta stiče kompetencije za kreiranje efektivnog marketing sadržaja i primenu različitih formata, upotrebu efikasnih marketing kanala i marketing metrika u cilju razvoja kvalitetnih i održivih komunikacionih programa, kreiranih na osnovu specifičnosti i potreba određenih segmenata poslovnog tržišta.

Uloga marketing sadržaja u digitalno doba; Upravljanje korisničkim iskustvom; Razvoj strategije integrisanih marketing komunikacija; Elementi plana marketing sadržaja; Kreativne tehnike u procesu generisanja ideje (Brainstorming, digitalni Brainstorming, DO IT; TRIZ, KANO model); Razvoj terminskog plana; Specifičnosti različitih formata sadržaja; Kreiranje efektivnog tekstualnog sadržaja u digitalnom okruženju (wordpress, copywriting); Kreiranje efektivnog audio-vizuelnog marketing sadržaja; Upravljanje događajima kao marketing sadržajem; Distribucija sadržaja u digitalnim marketing kanalima: Komunikacione tehnike digitalnog brendiranja (storytelling); Marketing analitika

Nastava na predmetu se odvija kroz predavanja i računarske vežbe, koje prate audio-vizuelne prezentacije primera dobre prakse. U oviru predavanja, studenti se upoznaju sa osnovnim elementima procesa kreiranja marketing sadržaja u digitalnom okruženju, u teorijskom smislu. Na računarskim vežbama se podstiče individualni i rad u grupama, kroz praktičnu primenu onlajn alata u simuliranim poslovnim situacijama, pri čemu se poseban akcenat stavlja na interaktivan rad sa studentima i podsticanje primene teorijskih znanja u razvoju strategije marketing sadržaja na konkretnom primeru.

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Bharat Anand The Content Trap: A Strategists Guide to Digital Change 2016 Random House Engleski
Ćelić Đ., Stanković J. Upravljanje marketing sadržajem 2019 Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad Srpski jezik
Handley, S., Chapman, C. C. Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business 2019 Wiley Engleski
Marcus Sheridan They Ask You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Todays Digital Consumer 2017 Wiley Engleski
Rebecca Lieb Content - The Atomic Particle of Marketing: The Definitive Guide to Content Marketing Strategy 2017 Kogan Page Engleski
Joe Pulizzi Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less 2013 McGraw-Hill Education Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Usmeni deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
30.00
Predmetna aktivnost
Seminarski rad
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
20.00
Predmetna aktivnost
Teorijski deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
20.00
Predmetna aktivnost
Prisustvo na predavanjima
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Prisustvo na vežbama
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Test
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
20.00
Predavanja
Računarske vežbe