Предмет: Управљање маркетинг садржајем (17.IM1806 )
Матичне организационе јединице предмета: Департман за индустријско инжењерство и менаџмент, Катедра за производне системе организацију и менаџмент
Категорија | Стручно-апликативни |
Ужа научна област |
|
ЕСПБ | 5 |
Циљ предмета представља овладавање основним знањима у подручју планирања, креирања и управљања маркетинг садржаја. Стечена знања омогућавају студентима да разумеју, предвиђају и прилагођавају се динамици реалног и дигиталног маркетинг окружења. Циљ предмета је да дипломирани инжењер менаџмента стекне компетенције за планирање, креирање и управљање маркетинг садржајем као импертива у дигиталном пословном окружењу.
Студенти ће бити оспособљени за планирање и креирање ефективног маркетинг садржаја прилагођеног идентификованим сегментима пословног тржишта. Дипломирани инжењер менаџмента стиче компетенције за креирање ефективног маркетинг садржаја и примену различитих формата, употребу ефикасних маркетинг канала и маркетинг метрика у циљу развоја квалитетних и одрживих комуникационих програма, креираних на основу специфичности и потреба одређених сегмената пословног тржишта.
Улога маркетинг садржаја у дигитално доба; Управљање корисничким искуством; Развој стратегије интегрисаних маркетинг комуникација; Елементи плана маркетинг садржаја; Креативне технике у процесу генерисања идеје (
Настава на предмету се одвија кроз предавања и рачунарске вежбе, које прате аудио-визуелне презентације примера добре праксе. У овиру предавања, студенти се упознају са основним елементима процеса креирања маркетинг садржаја у дигиталном окружењу, у теоријском смислу. На рачунарским вежбама се подстиче индивидуални и рад у групама, кроз практичну примену онлајн алата у симулираним пословним ситуацијама, при чему се посебан акценат ставља на интерактиван рад са студентима и подстицање примене теоријских знања у развоју стратегије маркетинг садржаја на конкретном примеру.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|---|---|---|---|
2017 | Енглески | |||
2016 | Енглески | |||
2013 | Енглески | |||
Ћелић Ђ., Станковић Ј. | Управљање маркетинг садржајем | 2019 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
2017 | Енглески | |||
2019 | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|---|---|---|
Предметна активност Усмени део испита |
Предиспитна Не |
Обавезна Да |
Број поена 30.00 |
Предметна активност Теоријски део испита |
Предиспитна Не |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |
Предметна активност Присуство на вежбама |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 5.00 |
Предметна активност Присуство на предавањима |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 5.00 |
Предметна активност Тест |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |
Предметна активност Семинарски рад |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |