×
Универзитет у Новом Саду

Предмет: Управљање маркетинг садржајем (17.IM1806)

Основне информације:
 
Категорија Стручно-апликативни
Ужа научна област
  • Индустријски маркетинг, предузетништво и иновације
  • Производни и услужни системи, организација и менаџмент
ЕСПБ 5

Циљ предмета представља овладавање основним знањима у подручју планирања, креирања и управљања маркетинг садржаја. Стечена знања омогућавају студентима да разумеју, предвиђају и прилагођавају се динамици реалног и дигиталног маркетинг окружења. Циљ предмета је да дипломирани инжењер менаџмента стекне компетенције за планирање, креирање и управљање маркетинг садржајем као импертива у дигиталном пословном окружењу.

Студенти ће бити оспособљени за планирање и креирање ефективног маркетинг садржаја прилагођеног идентификованим сегментима пословног тржишта. Дипломирани инжењер менаџмента стиче компетенције за креирање ефективног маркетинг садржаја и примену различитих формата, употребу ефикасних маркетинг канала и маркетинг метрика у циљу развоја квалитетних и одрживих комуникационих програма, креираних на основу специфичности и потреба одређених сегмената пословног тржишта.

Улога маркетинг садржаја у дигитално доба; Управљање корисничким искуством; Развој стратегије интегрисаних маркетинг комуникација; Елементи плана маркетинг садржаја; Креативне технике у процесу генерисања идеје (Brainstorming, дигитални Brainstorming, DO IT; TRIZ, KANO модел); Развој терминског плана; Специфичности различитих формата садржаја; Креирање ефективног текстуалног садржаја у дигиталном окружењу (wordpress, copywriting); Креирање ефективног аудио-визуелног маркетинг садржаја; Управљање догађајима као маркетинг садржајем; Дистрибуција садржаја у дигиталним маркетинг каналима: Комуникационе технике дигиталног брендирања (storytelling); Маркетинг аналитика

Настава на предмету се одвија кроз предавања и рачунарске вежбе, које прате аудио-визуелне презентације примера добре праксе. У овиру предавања, студенти се упознају са основним елементима процеса креирања маркетинг садржаја у дигиталном окружењу, у теоријском смислу. На рачунарским вежбама се подстиче индивидуални и рад у групама, кроз практичну примену онлајн алата у симулираним пословним ситуацијама, при чему се посебан акценат ставља на интерактиван рад са студентима и подстицање примене теоријских знања у развоју стратегије маркетинг садржаја на конкретном примеру.

Аутори Назив Година Издавач Језик
Rebecca Lieb Content - The Atomic Particle of Marketing: The Definitive Guide to Content Marketing Strategy 2017 Kogan Page Енглески
Bharat Anand The Content Trap: A Strategists Guide to Digital Change 2016 Random House Енглески
Joe Pulizzi Epic Content Marketing: How to Tell a Different Story, Break through the Clutter, and Win More Customers by Marketing Less 2013 McGraw-Hill Education Енглески
Ћелић Ђ., Станковић Ј. Управљање маркетинг садржајем 2019 Факултет техничких наука, Нови Сад Српски језик
Marcus Sheridan They Ask You Answer: A Revolutionary Approach to Inbound Sales, Content Marketing, and Todays Digital Consumer 2017 Wiley Енглески
Handley, S., Chapman, C. C. Content Rules: How to Create Killer Blogs, Podcasts, Videos, Ebooks, Webinars (and More) That Engage Customers and Ignite Your Business 2019 Wiley Енглески
Предметна активност Предиспитна Обавезна Број поена
Предметна активност
Усмени део испита
Предиспитна
Не
Обавезна
Да
Број поена
30.00
Предметна активност
Теоријски део испита
Предиспитна
Не
Обавезна
Да
Број поена
20.00
Предметна активност
Присуство на вежбама
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Присуство на предавањима
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Тест
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
20.00
Предметна активност
Семинарски рад
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
20.00

Предавања

Рачунарске вежбе