Predmet: Upravljanje marketing sadržajem (17.IM1806 )
Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za industrijsko inženjerstvo i menadžment, Katedra za proizvodne sisteme, organizaciju i menadžment
| Kategorija | Stručno-aplikativni |
| Uža naučna oblast |
|
| ESPB | 5 |
Cilj predmeta predstavlja ovladavanje osnovnim znanjima u području planiranja, kreiranja i upravljanja marketing sadržaja. Stečena znanja omogućavaju studentima da razumeju, predviđaju i prilagođavaju se dinamici realnog i digitalnog marketing okruženja. Cilj predmeta je da diplomirani inženjer menadžmenta stekne kompetencije za planiranje, kreiranje i upravljanje marketing sadržajem kao impertiva u digitalnom poslovnom okruženju.
Studenti će biti osposobljeni za planiranje i kreiranje efektivnog marketing sadržaja prilagođenog identifikovanim segmentima poslovnog tržišta. Diplomirani inženjer menadžmenta stiče kompetencije za kreiranje efektivnog marketing sadržaja i primenu različitih formata, upotrebu efikasnih marketing kanala i marketing metrika u cilju razvoja kvalitetnih i održivih komunikacionih programa, kreiranih na osnovu specifičnosti i potreba određenih segmenata poslovnog tržišta.
Uloga marketing sadržaja u digitalno doba; Upravljanje korisničkim iskustvom; Razvoj strategije integrisanih marketing komunikacija; Elementi plana marketing sadržaja; Kreativne tehnike u procesu generisanja ideje (
Nastava na predmetu se odvija kroz predavanja i računarske vežbe, koje prate audio-vizuelne prezentacije primera dobre prakse. U oviru predavanja, studenti se upoznaju sa osnovnim elementima procesa kreiranja marketing sadržaja u digitalnom okruženju, u teorijskom smislu. Na računarskim vežbama se podstiče individualni i rad u grupama, kroz praktičnu primenu onlajn alata u simuliranim poslovnim situacijama, pri čemu se poseban akcenat stavlja na interaktivan rad sa studentima i podsticanje primene teorijskih znanja u razvoju strategije marketing sadržaja na konkretnom primeru.
| Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
|---|---|---|---|---|
| 2017 | Engleski | |||
| 2019 | Engleski | |||
| 2017 | Engleski | |||
| Ćelić Đ., Stanković J. | Upravljanje marketing sadržajem | 2019 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Srpski jezik |
| 2016 | Engleski | |||
| 2013 | Engleski |
| Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
|---|---|---|---|
| Predmetna aktivnost Prisustvo na predavanjima |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
| Predmetna aktivnost Usmeni deo ispita |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 30.00 |
| Predmetna aktivnost Prisustvo na vežbama |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
| Predmetna aktivnost Test |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 20.00 |
| Predmetna aktivnost Seminarski rad |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 20.00 |
| Predmetna aktivnost Teorijski deo ispita |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 20.00 |
vanr. prof. dr Jelena Spajić
Vanredni profesor
Predavanja
vanr. prof. dr Jelena Spajić
Vanredni profesor
Računarske vežbe