Predmet: Kompjuterske igre (17.F421 )
Matične organizacione jedinice predmeta:
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|
Kategorija | Stručno-aplikativni |
Uža naučna oblast | Grafičko inženjerstvo |
Multidisciplinarna | Da |
ESPB | 6 |
Cilj:
Cilj predmeta je nadogranja znanja stečenih na prethodnom predmetu (Osnove kompjuterskih igara) i dublje poznavanje naprednih tehnologija i principa razvoja kompjuterskih igara. Studenti se upoznavaju sa aktuelnim stanjem u industriji kompjuterskih igara i ovladavaju potrebnim softverskim alatima i programskim jezikom
Ishod:
Studenti će steći kompetencije za samostalnu izradu funkcionalnog prototipa
Sadržaj:
Trendovi industrije kompjuterskih igara. Savremene tehnologije razvoja kompjuterskih igara.
Metodologija izvođenja nastave:
Nastava se izvodi u vidu predavanja, računarskih vežbi i konsultacija. Na predavanjima se izlaže teorijski deo gradiva propraćen primerima, dok se na računarskim vežbama kreiraju konkretne 3D kompjuterske igre od ideje do funkcionalne verzije igre.
Literatura:
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
2000 | Engleski | |||
2014 | Srpski jezik | |||
2017 | Srpski jezik | |||
2001 | Engleski | |||
2016 | Engleski |
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Teorijski deo ispita | Ne | Da | 30.00 |
Odbranjene računarske vežbe | Da | Da | 20.00 |
Predmetni(projektni)zadatak | Da | Da | 20.00 |
Prisustvo na predavanjima | Da | Da | 5.00 |
Prisustvo na računarskim vežbama | Da | Da | 5.00 |
Usmeni deo ispita | Ne | Da | 20.00 |
Izvođači nastave:
vanr. prof. dr Milić Keresteš Neda
Vanredni profesor
Računarske vežbe
vanr. prof. dr Milić Keresteš Neda
Vanredni profesor
Predavanja
prof. dr Nedeljković Uroš
Redovni profesor
Predavanja
doc. dr Banjanin Bojan
Docent
Predavanja
Asistent Kerac Jelena
Asistent
Računarske vežbe
vanr. prof. dr Pinćjer Ivan
Vanredni profesor
Računarske vežbe
vanr. prof. dr Pal Magdolna
Vanredni profesor