Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Engleski jezik - niži srednji (17.EJ02Z)

Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za opšte discipline u tehnici
Osnovne informacije:
 
Kategorija Akademsko-opšteobrazovni
Uža naučna oblast Anglistika i jezik struke
Multidisciplinarna Ne
ESPB 2
Cilj:

Proširivanje osnove engleskog jezika: proširivanje vokabulara vezanog za svakodnevne situacije, usvajanje osnovnih prefiksa i sufiksa, složenica i kolokacija, proširivanje upotrebe glagolskih vremena, usvajanje složenijih rečeničnih konstrukcija.

Ishod:

Studenti su sposobni da koriste govorni i pisani engleski jezik u svakodnevnim situacijama koristeći širi fond reči i složenije rečenične konstrukcije.

Sadržaj:

Tvorba reči (prefiksi, sufiksi, složenice), najčešći frazalni glagoli, kolokacije. Proširivanje upotrebe glagolskih vremena (Present Perfect Simple and Continuous, Past Perfect, Past Simple, future forms). Usvajanje većeg broja nepravilnih glagola. Pasivne konstrukcije. Vremenske, relativne i kondicionalne rečenice.

Metodologija izvođenja nastave:

Zastupljen je komunikativni metod, budući da su ciljevi i sadržaji usmereni ka komunikaciji, koja je veoma kompleksna. Ovom metodom ravnomerno se razvijaju sve jezičke sposobnosti. Akcenat je stavljen na aktivnosti studenata u toku časa, njihovoj interakciji sa nastavnikom i između sebe.

Literatura:
Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Grupa autora Oxford English - Serbian Student Dictionary 2006 Oxford University Press, Oxford Engleski
Benson, M. Srpskohrvatsko-engleski rečnik 1989 Prosveta, Beograd Engleski
Eastwood, J. Oxford Practice Grammar - Intermediate 2006 Oxford University Press, Oxford Engleski
Soars, New Headway English Course Pre-intermediate 2000 Oxford University Press, Oxford Engleski
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Test Da Da 10.00
Test Da Da 10.00
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija Ne Da 70.00
Test Da Da 10.00
Izvođači nastave:
Predavanja

Katić Marina

Nastavnik stranog jezika

Predavanja
Predavanja