Predmet: Proces razvoja računarskih igara (17.E2528 )
Matične organizacione jedinice predmeta: Odsek za primenjene računarske nauke i informatiku
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|---|
Master akademske studije | Matematika u tehnici ( |
Master akademske studije | Informacioni i analitički inženjering (Godina: 1, Letnji) |
Master akademske studije | Softversko inženjerstvo i informacione tehnologije (Godina: 1, Letnji) |
Master akademske studije | Računarstvo i automatika (Godina: 1, Letnji) |
Kategorija | Naučno-stručni |
Uža naučna oblast | Primenjene računarske nauke i informatika |
Multidisciplinarna | Ne |
ESPB | 6 |
Cilj:
Osposobljavanje studenata da razumeju proces razvoja modernih računarskih igara i da budu u stanju da primene svoja znanja u oblasti visoko interaktivnih računarskih igara.
Ishod:
Stečena znanja i veštine koristi za razvoj računarskih igara, uključujući i ozbiljne igre, igre za razonodu, i simulacije.
Sadržaj:
Pojam video igre i industrije video igara. Dokumenti procesa razvoja računarske igre: koncept i predlog, dizajn i art, planovi projekta i testiranja. Razvoj priče igre i karaktera. Gejmplej: mehanizmi igre, pravila, uslovi pobede i poraza, izazovi i tok, balans, nagrade i kazne. Svet igre: prostor, nivoi i struktura. Korisnički interfejs. Audio. Uloge i odgovornosti članova razvojnog tima.
Metodologija izvođenja nastave:
Predavanja, računarske vežbe i konsultacije. Tokom predavanja studenti u tri navrata prezentuju priču igre, gejmplej i svet igre. Na vežbama se koristi Juniti ili Anril pogon igre, prema sklonosti studenta kako bi implementirali računarsku igru prema projektantskim odlukama prikazanih na predavanjima. Uspešno rešene vežbe su uslov za izlazak na ispit. Ispit se polaže u pisanoj formi koja pokriva osnovne elemente dokumenta razvoja računarske igre. Osvojeni bodovi sa ispita, predavanja i obaveza sa vežbi se sabiraju formirajući konačnu ocenu.
Literatura:
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
Dragan Ivetić | Proces razvoja računarskih igara | 2012 | FTN | Srpski jezik |
2010 | Engleski | |||
2003 | Engleski |
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Seminarski rad | Da | Da | 20.00 |
Složeni oblici vežbi | Da | Da | 50.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | Ne | Da | 30.00 |
Izvođači nastave:
prof. dr Ivetić Dragan
Redovni profesor
Predavanja
Asistent Bursać Vasilije
Asistent
Računarske vežbe
vanr. prof. dr Gajić Dušan
Vanredni profesor
Predavanja
doc. dr Stričević Lazar
Docent
Računarske vežbe
vanr. prof. dr Dragan Dinu
Vanredni profesor