Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Primenjena teorija igara (17.AU511)

Matične organizacione jedinice predmeta: Odsek za automatiku, geomatiku i upravljanje sistemima
Osnovne informacije:
 
Kategorija Naučno-stručni
Uža naučna oblast Automatika i upravljanje sistemima
ESPB 6

Ovladavanje teroijskim i praktičnim osnovama teorija igara sa primenama u inženjerskim disciplinama.

Stečena znanja mogu se koristiti u rešavanju konkretnih inženjerski problema, a takođe predstvaljaju osnovu za dalje stručno i naučno usavršavanje.

1. Uvod u teoriju igara. 2. Teorija igara kao proširenje teorije odlučivanja. 3. Strateške igre. Motivacioni primeri. 4. Nešov ekvilibrijum i različiti koncepti rešenja igre. 5. Izračunavanje Nešovog ekvilibrijuma u konačnim igrama. 6. Evolucija i učenje u teoriji igara. 7. Evolutivne igre 8. Diferencijalne igre.

Predavanja; Numeričko računske vežbe; Računarske vežbe Laboratorijske vežbe. Konsultacije.

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Ruchard S. Sutton, Andrew G. Barto Reinforced Learning - An Introduction 2017 MIT Press Engleski
Osborne, M.J., Rubinstein, A. A Course in Game Theory 1994 MIT Press, Cambridge Engleski
Rosenmüller, J. Game theory :  stochastics, information, strategies and cooperation  2000 Kluwer Academic Publishers, Boston Engleski
Drew Fudenberg, Jean Tirole Game Theory 1991 MIT Press Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Predmetni projekat
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
30.00
Predmetna aktivnost
Usmeni deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
30.00
Predmetna aktivnost
Praktični deo ispita - zadaci
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
40.00
Predmetna aktivnost
Kolokvijum
Predispitna
Ne
Obavezna
Ne
Broj poena
40.00
Predavanja
Predavanja
Računarske vežbe