Predmet: Tehnologije e-Sportova (19.SEM025 )
Matične organizacione jedinice predmeta:
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|---|
Master akademske studije | Softversko inženjerstvo i informacione tehnologije (Godina: 1, Letnji) |
Kategorija | Teorijsko-metodološki |
Uža naučna oblast | Primenjene računarske nauke i informatika |
Multidisciplinarna | Ne |
ESPB | 4 |
Cilj:
Upoznavanje studenata sa oblašću esportova, tj. profesionalnog igranja video igara u kontrolisanim uslovima. Upoznavanje studenata sa tehnološkim osnovama za razvoj ove brzorastuće industrije, kao i poslovnim i pravnim aspektima ove oblasti. Upoznavanje studenata sa tehnologijama i platformama za razvoj softverskih rešenja u ovoj oblasti.
Ishod:
Po uspešno završenom kursu studenti imaju razumevanje poslovnih, pravnih i tehnoloških aspekata iz oblasti esportova. Studenti su upoznati sa tehnologijama koje omogućaavaju esport. Sposobni su da učestvuju u razvoju softverskih rešenja koja obezbeđuju podršku za esportove.
Sadržaj:
Istorijat razvoja esportova. Poslovni aspekti oblasti e-sportova. Pravni izazovi i etika e-sportova. Tehnologije koje omogućavaju e-sportove (sistemi virtuelne realnsti, unapređene realnosti, isporuka videa na zahtev VoD, stremaing servisi, sistemi za pretraživanje,
Metodologija izvođenja nastave:
Predavnja, računarske vežbe, konsultacije
Literatura:
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
Brnako Milsoavljević | Nastavni materijal za predmet - u elektronskoj formi | - | Autorski reprint | Srpski jezik |
2016 | Engleski | |||
2018 | Engleski |
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Odbrana projekta | Da | Da | 20.00 |
Predmetni(projektni)zadatak | Da | Da | 40.00 |
Usmeni deo ispita | Ne | Da | 40.00 |
Izvođači nastave:
Asistent Kaplar Aleksandra
Asistent
Računarske vežbe
prof. dr Milosavljević Branko
Redovni profesor