Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Tehnologije e-Sportova (19.SEM025)

Osnovne informacije:
 
Kategorija Teorijsko-metodološki
Uža naučna oblast Primenjene računarske nauke i informatika
ESPB 4

Upoznavanje studenata sa oblašću esportova, tj. profesionalnog igranja video igara u kontrolisanim uslovima. Upoznavanje studenata sa tehnološkim osnovama za razvoj ove brzorastuće industrije, kao i poslovnim i pravnim aspektima ove oblasti. Upoznavanje studenata sa tehnologijama i platformama za razvoj softverskih rešenja u ovoj oblasti.

Po uspešno završenom kursu studenti imaju razumevanje poslovnih, pravnih i tehnoloških aspekata iz oblasti esportova. Studenti su upoznati sa tehnologijama koje omogućaavaju esport. Sposobni su da učestvuju u razvoju softverskih rešenja koja obezbeđuju podršku za esportove.

Istorijat razvoja esportova. Poslovni aspekti oblasti e-sportova. Pravni izazovi i etika e-sportova. Tehnologije koje omogućavaju e-sportove (sistemi virtuelne realnsti, unapređene realnosti, isporuka videa na zahtev VoD, stremaing servisi, sistemi za pretraživanje, ganimng platfrome, blokchain, kriptovalute i plaćanja u esport platformama.

Predavnja, računarske vežbe, konsultacije

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Brnako Milsoavljević Nastavni materijal za predmet - u elektronskoj formi - Autorski reprint Srpski jezik
P. Venkata Krishna Emerging Technologied and Applications for Cloud-Based Gaming (Advances in Multimedia and Interactive Technologies) 2016 IGI Global Engleski
Jennifer H. Meadows Communication Technology Update and Fundamentals 2018 Routlegdge Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Predmetni(projektni)zadatak
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
40.00
Predmetna aktivnost
Usmeni deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
40.00
Predmetna aktivnost
Odbrana projekta
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
20.00
Predavanja
Računarske vežbe