Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Direktni marketing (17.S01381)

Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za saobraćaj
Osnovne informacije:
 
Kategorija Stručno-aplikativni
Uža naučna oblast Poštanski saobraćaj i komunikacije
Multidisciplinarna Ne
ESPB 4
Cilj:

Sticanje osnovnih znanja o konceptu direktnog marketinga i elektronskog poslovanja u preduzeću.

Ishod:

Poznavanje direktnog marketinga i elektronskog poslovanja i osposobljavanje za samostalno uvođenje koncepcije direktnog marketinga koristeći sve kanale i medije direktnog marketinga.

Sadržaj:

Osnovi direktnog marketinga. Prepoznavanje sopstvenih kupaca. Kanali i mediji direktnog marketinga. Uticaj liberalizacije poštanskog tržišta na razvoj direktnog marketinga. Mobilno trgovanje. Elektronsko poslovanje. Sigurnost informacionih sistema. Direktna pošta u okviru integrisane marketinške strategije. Baze podataka korisnika (potrošača): Koncept; Korišćenje baza podataka; Prikupljanje podataka; Rukovanje podacima; Selekcija podataka; Planiranje baza podataka.

Metodologija izvođenja nastave:

Predavanja, vežbe, konsultacije

Literatura:
Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Stone B., Jacobs R. Successful Direct Marketing Methods 2001 VII Edition, Mc Graw-Hill, New Jork Engleski
Falpi, R. Direktni marketing 1996 CLIO Beograd Srpski jezik
Duncan G. Direct marketing 2001 Adams Media Corporation, Massachusetts Engleski
Kujačić, M. Nove tehnologije i usluge u poštanskom saobraćaju 2012 Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad Srpski jezik
Veljković S., Chroneos-Krasavac B. Direktni marketing 2015 Ekonomski fakultet, Beograd Srpski jezik
Dvorski S et al Izravni marketing 2005 Fakultet organizacije i informatike, TIVA tiskara Osijek Hrvatski
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Prisustvo na vežbama Da Da 5.00
Usmeni deo ispita Ne Da 30.00
Seminarski rad Da Da 20.00
Prisustvo na predavanjima Da Da 5.00
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija Ne Da 40.00
Izvođači nastave:
Predavanja
Auditorne vežbe