Predmet: Skript jezici za računarsku animaciju (17.RG022 )
Matične organizacione jedinice predmeta:
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|---|
Osnovne akademske studije | Animacija u inženjerstvu (Godina: 4, Letnji) |
Kategorija | Teorijsko-metodološki |
Uža naučna oblast | Primenjene računarske nauke i informatika |
Multidisciplinarna | Ne |
ESPB | 6 |
Cilj:
Osposobljavanje studenata za ovladavanje deklarativnim programskim tehnikama programiranja komponenti animacije, kako zabavnog, tako i inženjerskog tipa.
Ishod:
Ovladavanje osnova skriptovanja pomoću komercijanih pogona računarskih igara
Sadržaj:
Programske apstrakcije animacije u svetlu objekata, atributa i metoda. Tehnike specifikovanja vremena, događaja i algoritama. Metode deklarativnog specifikovanja objekata i karaktera. Vizuelno programiranje zasnovano na čvorovima
Metodologija izvođenja nastave:
Predavanja; laboratorijske vežbe; konsultacije.
Literatura:
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
Sewell, Brenden | Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine | 2015 | Packt Publishing | Engleski |
Ivetic, D. | Deklarativno programiranje animacije | 2020 | FTN Novi Sad | Srpski jezik |
Hocking, Joe | Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5 | 2014 | Manning publishing | Engleski |
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Složeni oblici vežbi | Da | Da | 50.00 |
Seminarski rad | Da | Da | 20.00 |
Usmeni deo ispita | Ne | Da | 30.00 |
Izvođači nastave:
Asistent Bursać Vasilije
Asistent
Računarske vežbe
vanr. prof. dr Dimitrieski Vladimir
Vanredni profesor
Predavanja
Asistent Đorđević Filip
Asistent
Računarske vežbe
Asistent Paunović Aleksa
Asistent
Računarske vežbe
Asistent Zeljković Milena
Asistent
Računarske vežbe
prof. dr Ivetić Dragan
Redovni profesor