Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Skript jezici za računarsku animaciju (17.RG022)

Osnovne informacije:
 
Kategorija Teorijsko-metodološki
Uža naučna oblast Primenjene računarske nauke i informatika
ESPB 6

Osposobljavanje studenata za ovladavanje deklarativnim programskim tehnikama programiranja komponenti animacije, kako zabavnog, tako i inženjerskog tipa.

Ovladavanje osnova skriptovanja pomoću komercijanih pogona računarskih igara (Unreal engine, Unity). Takođe, student spoznaje rad softverskog sistema za proizvodnju aninimacije i kako razviti računarsku igru.

Programske apstrakcije animacije u svetlu objekata, atributa i metoda. Tehnike specifikovanja vremena, događaja i algoritama. Metode deklarativnog specifikovanja objekata i karaktera. Vizuelno programiranje zasnovano na čvorovima (node-based). Tehnike vizuelnog programiranja: objekata scene i karaktera i kamera, specifikovanje ponašanja karaktera/objekata aktivnog i pasivnog tipa, interakcija sa korisnikom animacije, vizuelizacija atributa animacije.

Predavanja; laboratorijske vežbe; konsultacije.

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Hocking, Joe Unity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 5 2014 Manning publishing Engleski
Sewell, Brenden Blueprints Visual Scripting for Unreal Engine 2015 Packt Publishing Engleski
Ivetic, D. Deklarativno programiranje animacije 2020 FTN Novi Sad Srpski jezik
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Složeni oblici vežbi
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
50.00
Predmetna aktivnost
Seminarski rad
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
20.00
Predmetna aktivnost
Usmeni deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
30.00
Predavanja
Predavanja
Računarske vežbe
Računarske vežbe
Računarske vežbe
Računarske vežbe