Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Digitalno vajanje (17.RG006)

Osnovne informacije:
 
Kategorija Stručno-aplikativni
Uža naučna oblast Računarska grafika
ESPB 5

Usvajanje znanja i veština neophodnih za izradu digitalnih skulptura realističnih i stilizovanih karaktera.

Stvaranje osnove za kvalitetniji pristup kompjuterskoj animaciji. Primena znanja u daljem obrazovanju kao i u budućem profesionalnom radu.

Razumevanje anatomije i postupka rada u glini. Usvajanje osnova vizuelne komunikacije kroz formu tradicionalne skulpture i savremene digitalne skulpture. Sticanje znanja i veština za izradu digitalne skulpture realistične ljudske glave, tela i rekvizita. Sticanje znanja i veština za izradu digitalne skulpture stilizovane karikaturalne ljudske glave, tela i rekzvizita.

Predavanja i vežbe. Konsultacije. Ocena ispita se formira na osnovu pohađanja predavanja i vežbi i pregledanju i ocenjivanju radova izvedenih tokom semestra.

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Georges Duby and Jean-Luc Daval Sculpture: From Antiquity to the Present Day 2002 Koeln, London, Los Angeles, Madrid, Paris, Tokyo: Taschen Engleski
Jelena Janev, Kekeljević Igor Skripte sa predavanja 2017 Srpski jezik
Burne Hogarth Dynamic Anatomy: Revised and Expanded Edition 2003 Watson-Guptill, New York Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
30.00
Predmetna aktivnost
Predmetni(projektni)zadatak
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
15.00
Predmetna aktivnost
Prisustvo na predavanjima
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Predmetni projekat
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
30.00
Predmetna aktivnost
Prisustvo na računarskim vežbama
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Predmetni(projektni)zadatak
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
15.00
Predavanja
Predavanja
Računarske vežbe