Predmet: Istorija digitalne animacije (17.RG002 )
Matične organizacione jedinice predmeta:
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|---|
Osnovne akademske studije | Animacija u inženjerstvu (Godina: 1, Letnji) |
Kategorija | Teorijsko-metodološki |
Uža naučna oblast | Animacija i vizuelni efekti |
Multidisciplinarna | Ne |
ESPB | 2 |
Cilj:
Cilj predmeta je upoznavanje sa odabranim primerima iz istorije digitalne animacije i kompjuterske vizualizacije, sa ciljem boljeg razumevanja paradigme savremene digitalne animacije, istorije uticaja umetničkih i inženjerskih ideja i refleksija digitalne animacije na masovnu kulturu.
Ishod:
Stvaranje osnove za kvalitetniji pristup kompjuterskoj animaciji. Primena znanja u daljem obrazovanju kao i u budućem profesionalnom radu.
Sadržaj:
Predmet prati istoriju digitalne animacije od svojih eksperimentalnih početaka do njenog sazrevanja u savremenu digitalnu produkciju. Poseban fokus je na istoriji 3d animacije kroz odabrane primere koji su sastavni deo masovne kulture, a obuhvataju oblasti animiranog filma, vizuelnih efekata u igranim filmovima, arhitektonskih i inženjerskih vizuelizacija i drugih animiranih sadržaja.
Metodologija izvođenja nastave:
Predavanja. Konsultacije. Ocena ispita se formira na osnovu pohađanja predavanja i ocenjivanju teoretskih pisanih radova izvedenih tokom semestra.
Literatura:
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
Kekeljević Igor | Skripte sa predavanja | 2017 | Srpski jezik | |
2016 | Engleski | |||
2016 | Engleski | |||
2017 | Engleski | |||
2017 | Engleski | |||
2015 | Engleski |
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Prezentacija | Da | Da | 10.00 |
Seminarski rad | Da | Da | 20.00 |
Predmetni projekat | Da | Da | 40.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | Ne | Da | 30.00 |
Izvođači nastave:
vanr. prof. dr Kekeljević Igor
Vanredni profesor
Predavanja
vanr. prof. dr Perišić Ana
Vanredni profesor