Predmet: Industrijski eko-marketing menadžment (17.IMDR82 )
Studijski programi predmeta:
| Stepen i vrsta studija | Naziv |
|---|---|
| Doktorske studije | Industrijsko inženjerstvo / Inženjerski menadžment (Godina: 1, Semestar: Letnji) |
| Kategorija | Stručno-aplikativni |
| Uža naučna oblast |
|
| ESPB | 10 |
Razumevanje eko-proizvoda/brenda kao modernog održivog ekološkog fenomena i imperativa odživog razvoja, zdravstvene bezbednosti, eko proizvodnje i unapređenja životne sredine. Donošenje odluka u oblasti eko-marketinga u funkciji ekološkog razvoja privrede, industrije i razvoja društva.
Sposobnost optimalnog upravljanja eko-marketingom u funkciji inženjerstva zaštite životne sredine, održivog razvoja i uspeha eko-marketinga u svim sferama.
Izazovi, strategija i novi pristupi eko-marketingu. Fitovanje između tradicionalnog i eko/zelenog marketinga. Standardi, zakoni, preporuke i uputstva. BAT (eng. Best Available Techniques) – najbolje dostupne tehnike, BEP (eng. Best Environmental Practice) – najbolja praksa po životnu sredinu. Stokholmska i Bazelska konvencija. Eko-marketing i inženjerstvo zaštite životne sredine, proizvodna eko-modifikacija, eko-pakovanje. Osnovni segmenti integralnog održivog eko-marketinga: eko-dizajn, oblik, boja, eko-pozicioniranje. Promocija ekoloških produkata i eko-marketinga. Osnovni segmenti eko-marketinga: produktivnost i product u funkciji sprečavanja kontaminacije životne sredine i eliminacija postojećih i mogućih eko oštećenja. Cena proizvoda fokusirana na ekološko pakovanje i organski proizvodnju. Finansijski benefit eko-marketinga, zajedništvo i zajednički fondovi u eko-marketingu. Eko-pravo. Prijateljski orijentisane delatnosti i eko-marketing, supstitucija hazardnih produkata eko-proizvodima. Urbani metabolizam, proizvodnost, tokovi hazardnog materijala. Bezbednost i eko-marketing.
Predavanja (komentor sa studentom bira jedan ili više modula u zavisnosti od obima modula). Konsultacije. Predavanja se izvode kombinovano. Izlaganje teorijskog dela propraćeno je odgovarajućim primerima. Pored predavanja, redovno se održavaju i konsultacije. Kroz studijski istraživački rad, student proučavajući naučne časopise i ostalu literaturu, samostalno produbljuje gradivo sa predavanja. Uz rad sa nastavnikom, student se osposobljava za samostalno pisanje naučnog rada.
| Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
|---|---|---|---|---|
| Nikolić, S., i dr. | Ekološki marketing menadžment : savremena de(kon)strukcija | 2017 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Engleski |
| 2015 | Engleski | |||
| 2011 | Engleski | |||
| Mladenović, V.; Kiss, F.; Nikolić, S.; Bukurov, M. | Polylactic acid vs. Po |
2016 | Engleski | |
| Wilson, R. M. S. and Gilligan,C. | 2005 | Engleski |
| Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
|---|---|---|---|
| Predmetna aktivnost Predmetni projekat |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 50.00 |
| Predmetna aktivnost Usmeni deo ispita |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 50.00 |
vanr. prof. dr Jelena Spajić
Vanredni profesor
Predavanja
vanr. prof. dr Đorđe Ćelić
Vanredni profesor
Predavanja
vanr. prof. dr Jelena Spajić
Vanredni profesor
Studijski istraživački rad
vanr. prof. dr Đorđe Ćelić
Vanredni profesor
Studijski istraživački rad