Predmet: Strategijsko brendiranje na industrijskom tržištu (17.IMDR42 )
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|---|
Doktorske studije | Industrijsko inženjerstvo / Inženjerski menadžment (Godina: 2, Semestar: Zimski) |
Kategorija | Naučno-stručni |
Uža naučna oblast |
|
ESPB | 10 |
Razumevanje značaja brendiranja za sve učesnike na industrijskom tržištu; ovladavanje znanjima i veštinama strategijskog upravljanja industrijskim brendovima; identifikacija različitih internih i eksternih faktora koji utiču na formulisanje strategije brendiranja i izgradnja kritičkih stavova prilikom donošenja poslovnih odluka u složenim industrijskim uslovima.
Razvoj veština i sposobnosti za kreativnim upravljanjem industrijskim brendovima, proizvodnim i korporativnim, uz razvoj svesti o svim apektima uticaja na formulisanje i implementaciju strategije brendiranja u industrijskom okruženju. Sposobnost bavljenja naučnoistraživačkim radom u datom području.
Formulisanje strategije brendiranja u industrijskim uslovima; industrijska arhitektura brenda; modeli brendiranja u industrijskom okruženju; strategijsko pozicioniranje industrijskog brenda; benefiti i problemi brendiranja u industriji; upravljanje brend kapitalom; uloga brenda u procesu donošenja odluka o kupovini; brend liderstvo; funkcionalni i emocionalni aspekti industrijskog brendiranja; uticaj internih i eksternih faktora na vrednost brenda; industrijsko brend komuniciranje; profitabilnost industrijskog brenda; trendovi u industrijskom brendiranju: on-line brending i društvena odgovornost industrijskog brenda.
Predavanja (komentor sa studentom bira jedan ili više modula u zavisnosti od obima modula). Konsultacije. Predavanja se izvode kombinovano. Izlaganje teorijskog dela propraćeno je odgovarajućim primerima. Pored predavanja redovno se održavaju i konsultacije. Kroz studijski istraživački rad student, proučavajući naučne časopise i ostalu literaturu, samostalno produbljuje gradivo sa predavanja. Uz rad sa nastavnikom student se osposobljava za samostalno pisanje naučnog rada.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
Dejanović, A., Nikolić, S., Stanković, J. | 2015 | Engleski | ||
Nikolić, T.S., Stanković J., Dejanović, A. | Brend mendžment : savremena a(tra)kcija | 2015 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Srpski jezik |
2001 | Engleski | |||
2005 | Engleski | |||
2003 | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Predmetna aktivnost Predmetni projekat |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 50.00 |
Predmetna aktivnost Usmeni deo ispita |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 50.00 |
vanr. prof. dr Ćelić Đorđe
Vanredni profesor
Predavanja
doc. dr Spajić Jelena
Docent
Predavanja
vanr. prof. dr Ćelić Đorđe
Vanredni profesor
Studijski istraživački rad
doc. dr Spajić Jelena
Docent