Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Strategijsko brendiranje na industrijskom tržištu (17.IMDR42)

Osnovne informacije:
 
Kategorija Naučno-stručni
Uža naučna oblast
  • Proizvodni i uslužni sistemi, organizacija i menadžment
  • Industrijski marketing, preduzetništvo i inovacije
ESPB 10

Razumevanje značaja brendiranja za sve učesnike na industrijskom tržištu; ovladavanje znanjima i veštinama strategijskog upravljanja industrijskim brendovima; identifikacija različitih internih i eksternih faktora koji utiču na formulisanje strategije brendiranja i izgradnja kritičkih stavova prilikom donošenja poslovnih odluka u složenim industrijskim uslovima.

Razvoj veština i sposobnosti za kreativnim upravljanjem industrijskim brendovima, proizvodnim i korporativnim, uz razvoj svesti o svim apektima uticaja na formulisanje i implementaciju strategije brendiranja u industrijskom okruženju. Sposobnost bavljenja naučnoistraživačkim radom u datom području.

Formulisanje strategije brendiranja u industrijskim uslovima; industrijska arhitektura brenda; modeli brendiranja u industrijskom okruženju; strategijsko pozicioniranje industrijskog brenda; benefiti i problemi brendiranja u industriji; upravljanje brend kapitalom; uloga brenda u procesu donošenja odluka o kupovini; brend liderstvo; funkcionalni i emocionalni aspekti industrijskog brendiranja; uticaj internih i eksternih faktora na vrednost brenda; industrijsko brend komuniciranje; profitabilnost industrijskog brenda; trendovi u industrijskom brendiranju: on-line brending i društvena odgovornost industrijskog brenda.

Predavanja (komentor sa studentom bira jedan ili više modula u zavisnosti od obima modula). Konsultacije. Predavanja se izvode kombinovano. Izlaganje teorijskog dela propraćeno je odgovarajućim primerima. Pored predavanja redovno se održavaju i konsultacije. Kroz studijski istraživački rad student, proučavajući naučne časopise i ostalu literaturu, samostalno produbljuje gradivo sa predavanja. Uz rad sa nastavnikom student se osposobljava za samostalno pisanje naučnog rada.

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Dejanović, A., Nikolić, S., Stanković, J. Integral model of strategic management: Identification of Potential Synergies. 2015 Acta Polytechnica Hungarica, Vol. 12, No. 8, ISSN: 1785-8860, 115-133. Engleski
Nikolić, T.S., Stanković J., Dejanović, A. Brend mendžment : savremena a(tra)kcija 2015 Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad Srpski jezik
Michael H. Morrris; Leyland F. Pitt; Earl D. Honeycutt, Jr. Business-to-Business Marketing: A Strategic Approach 2001 Sage Publications, London Engleski
Wilson, R. M. S. and Gilligan,C. Strategic Marketing Management: Planning, implementation and control 2005 Elsevier, Amsterdam Engleski
Keller, Kevin L. Strategic Brand Management: Building, Measuring and Managing Brand Equity 2003 Prentice Hall, New Jersey Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Predmetni projekat
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
50.00
Predmetna aktivnost
Usmeni deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
50.00
Predavanja
Predavanja
Studijski istraživački rad
Studijski istraživački rad