Univerzitet u Novom Sadu

Predmet: Odabrana poglavlja iz inženjerstva usluga (17.IMDR21)

Osnovne informacije:
 
Kategorija Naučno-stručni
Uža naučna oblast Proizvodni i uslužni sistemi, organizacija i menadžment
ESPB 10

Uvođenje studenata u izabranu oblast inženjertva usluga i osposobljavanje za samostalan istraživački rad. Utvrđivanje perspektiva razvoja Inženjerstva usluga i ovladavanje aktuelnim pristupima i metodama istraživačkog rada usmerenog ka unapređenju procesa rada u uslužnim sistemima.

Upoznavanje savremenih razvojnih trendova i pristupa u rešavanju problema u oblasti inženjerstva usluga. Osposobljavanje studenata za kvalitetno i precizno prepoznavanje problema i njihovo rešavanje metodama naučno-istraživačkog rada. Razvoj i unapređenje kreativne komponente studenata u individualnom i timskom radu.

Usluga - uslužni paket, faktori značajni za projektovanje paketa usluge. Tipovi usluga i uslužnih procesa, analiza uslužne transakcije. Koncept usluga. Kvalitet usluge i komponente kvaliteta usluge. Razvoj nove usluge, novi pristupi u razvoju usluge, modeli razvoja usluge, organizacione alternative za razvoj usluge. Proces razvoja nove usluge. Projektovanje usluga i uslužnog procesa, metodologija projektovanja. Inovacije u uslugama, upravljane inovacijama u uslugama. Integrativna rešenja i perspektive uslužnog inženjerstva. Lokacija uslužnog sistema. Prostorni raspored uslužnog sistema. Uslužna preduzeća , modeli uslužnih preduzeća, arhitektura uslužne organizacije. Projektovanje uslužne organizacije orjentisane prema kupcu.

Predavanja. Konsultacije. Seminarski rad. Izlaganje teoretskog dela praćeno je odgovarajućim primerima koji doprinose razumevanju teorijskih podloga. Putem studijskog istraživačkog rada student, proučavanjem naučnih časopisa i ostale literature i izradom seminarskog rada samostalno produbljuje znanja sa predavanja.

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Salvendy, G., Karwowski, W. Introduction to Service Engineering 2010 Wiley Engleski
Haksever, C., Render, B., Russell, S. R., Murdick, G. R., Service management and operations 2010 Prentice Hall Engleski
Chang, C.,M. Service Systems Management and Engineering 2010 Wiley Engleski
Kantola, J., Karwowski, W. Knowledge Service Engineering Handbook 2012 CRC Press, Taylor & Francis group, London Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Usmeni deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
50.00
Predmetna aktivnost
Seminarski rad
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
50.00
Predavanja
Predavanja
Studijski istraživački rad