Predmet: Eko-marketing (17.IM2819 )
Matične organizacione jedinice predmeta: Katedra za proizvodne sisteme organizaciju i menadžment
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|---|
Master akademske studije | Planiranje i upravljanje regionalnim razvojem (Godina: 1, Semestar: Zimski) |
Kategorija | Stručno-aplikativni |
Uža naučna oblast |
|
ESPB | 4 |
Cilj predmeta predstavlja ovladavanje osnovnim znanjem u području eko-marketinga, kao i podizanje nivoa stečenog marketing znanja i primene u oblasti održivog razvoja, koje omogućava studentima da samostalno izvedu marketing analize i predlože mere unapređenja poslovnih procesa, zasnovane na ekološkim principima. Cilj predmeta je da diplomirani inženjer menadžmenta ojača svoje analitičke veštine i stekne kompetencije za upravljanje marketing aktivnostima i promenama koje nameću ekološki zahtevi. Znanja stečena u okviru ovog predmeta studenti neće primenjivati samo u okviru marketing funkcije preduzeća, jer je zbog multidisciplinarnosti, primenljivost znanja višefunkcionalna.
Studenti će biti osposobljeni da razviju održive marketing strategije, programe i aktivnosti. Diplomirani inženjer menadžmenta stiče kompetencije za upravljanje promenama i novim eko-trendovima, kao i za prilagođavanje tržišnim izazovima održivosti, dizajnom eko-marketing strategija.
Osnovni koncept održivog razvoja; Principi eko-marketinga; Specifičnosti eko-marketing miksa; Uloga eko-principa u procesu razvoja proizvoda; Eko-dizajn proizvoda; Eko-cenovne i distributivne strategije; Eko-marketing komunikacije; Reaktivne i proaktivne strategije održivog marketinga; Korporativna društvena odgovornost;
Nastava na predmetu se izvodi kroz predavanja i auditorne vežbe. Na predavanjima, studenti stiču teorijska znanja iz oblasti industrijskog eko-marketinga. U okviru vežbi se podstiče rad u grupama, analiza studija slučaja i realnih primera iz prakse, Akcenat je na interaktivnom radu sa studentima i podsticanju individualnog i timskog rada. Celokupne vežbe se odvijaju uz pomoć računara.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
2009 | Engleski | |||
2011 | Engleski | |||
2011 | Engleski | |||
Nikolić, S., i dr. | Ekološki marketing menadžment : savremena de(kon)strukcija | 2017 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Predmetna aktivnost Test |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 20.00 |
Predmetna aktivnost Usmeni deo ispita |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 50.00 |
Predmetna aktivnost Prisustvo na predavanjima |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
Predmetna aktivnost Prisustvo na vežbama |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
Predmetna aktivnost Seminarski rad |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 20.00 |
vanr. prof. dr Ćelić Đorđe
Vanredni profesor
Predavanja
doc. dr Spajić Jelena
Docent