Предмет: Еко-маркетинг (17.IM2819 )
Матичне организационе јединице предмета: Катедра за производне системе организацију и менаџмент
Студијски програми предмета:
Степен и врста студија | Назив |
---|---|
Мастер академске студије | Планирање и управљање регионалним развојем (Година: 1, Семестар: Зимски) |
Категорија | Стручно-апликативни |
Ужа научна област |
|
ЕСПБ | 4 |
Циљ предмета представља овладавање основним знањем у подручју еко-маркетинга, као и подизање нивоа стеченог маркетинг знања и примене у области одрживог развоја, које омогућава студентима да самостално изведу маркетинг анализе и предложе мере унапређења пословних процеса, засноване на еколошким принципима. Циљ предмета је да дипломирани инжењер менаџмента ојача своје аналитичке вештине и стекне компетенције за управљање маркетинг активностима и променама које намећу еколошки захтеви. Знања стечена у оквиру овог предмета студенти неће примењивати само у оквиру маркетинг функције предузећа, јер је због мултидисциплинарности, применљивост знања вишефункционална.
Студенти ће бити оспособљени да развију одрживе маркетинг стратегије, програме и активности. Дипломирани инжењер менаџмента стиче компетенције за управљање променама и новим еко-трендовима, као и за прилагођавање тржишним изазовима одрживости, дизајном еко-маркетинг стратегија.
Основни концепт одрживог развоја; Принципи еко-маркетинга; Специфичности еко-маркетинг микса; Улога еко-принципа у процесу развоја производа; Еко-дизајн производа; Еко-ценовне и дистрибутивне стратегије; Еко-маркетинг комуникације; Реактивне и проактивне стратегије одрживог маркетинга; Корпоративна друштвена одговорност;
Настава на предмету се изводи кроз предавања и аудиторне вежбе. На предавањима, студенти стичу теоријска знања из области индустријског еко-маркетинга. У оквиру вежби се подстиче рад у групама, анализа студија случаја и реалних примера из праксе, Акценат је на интерактивном раду са студентима и подстицању индивидуалног и тимског рада. Целокупне вежбе се одвијају уз помоћ рачунара.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|---|---|---|---|
2011 | Енглески | |||
2011 | Енглески | |||
2009 | Енглески | |||
Николић, С., и др. | Еколошки маркетинг менаџмент : савремена де(кон)струкција | 2017 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|---|---|---|
Предметна активност Присуство на предавањима |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 5.00 |
Предметна активност Усмени део испита |
Предиспитна Не |
Обавезна Да |
Број поена 50.00 |
Предметна активност Семинарски рад |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |
Предметна активност Присуство на вежбама |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 5.00 |
Предметна активност Тест |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |