×
Универзитет у Новом Саду

Предмет: Развој купаца (17.IM1826)

Основне информације:
 
Категорија Стручно-апликативни
Ужа научна област
  • Индустријски маркетинг, предузетништво и иновације
  • Производни и услужни системи, организација и менаџмент
ЕСПБ 4

Разумевање специфичности процеса развоја купаца; овладавање знањима и вештинама примене маркетинг стратегија и тактика у процесу развоја, лансирања високотехнолошких производа, као и стратегијама и тактикама за њихов даљи тржишни развој.

Способност анализе тржишта високотехнолошких производа, као и планирања и имплементације процеса развоја купаца и лансирања високотехнолошких производа. Разумевање специфичности управљања са аспекта маркетинг функције компанија које су базиране на развоју високотехнолошких произовода.

1. Увод у процес развоја купаца; 2. Визуализација купаца - Персоне 3. ISO 13407 – SCRUM; 4. Дефинисање проблема купаца; 5.Откривање потреба купаца; 6. Развој емпатије са корисником 7. Генерисање идеје за развој производа; 8. Тестирање идеје; 9. Методе и технике генерисања и одабира идеја за нове производе; 10. Тестирање прототипа; 11. Визуализација идеје и приче; 12. Трансформација организације 13. Дизајнирање будућности; 14. Сисемско размишљање 15. Дизајн размишљање.

Настава се одвија кроз предавања, аудиторне вежбе и аудио-визуелне презентације примера позитивне праксе. Провера знања се одвија кроз тестове знања, предметни пројекат. Завршни испит је усмени и односи се на теоријске области које нису биле обухваћене тестовима.

Аутори Назив Година Издавач Језик
Michael Lewrick, Patrick Link, Larry Leifer The Design Thinking Playbook: Mindful Digital Transformation of Teams, Products, Services, Businesses and Ecosystems 2018 Wiley Енглески
Jeanne Liedtka, Tim Ogilvie, Rachel Brozenske The Designing for Growth Field Book: A Step-by-Step Project Guide 2014 Columbia University Press Енглески
Јez Humble, Joanne Molesky, Barry OReilly Lean Enterprise: How High Performance Organizations Innovate at Scale 2015 OReilly Media Српски језик
Thomas Lockwood Design Thinking: Integrating Innovation, Customer Experience, and Brand Value 2009 Allworth Press Енглески
Ђорђе Ћелић Методе и технике развоја купаца – скрипта у припреми 2019 Факултет техничких наука, Нови Сад Српски језик
Giff Constable Talking to Humans: Success starts with understanding your customers 2014 Giff Constable Енглески
Предметна активност Предиспитна Обавезна Број поена
Предметна активност
Присуство на предавањима
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Тест
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
20.00
Предметна активност
Усмени део испита
Предиспитна
Не
Обавезна
Да
Број поена
30.00
Предметна активност
Предметни пројекат
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
20.00
Предметна активност
Присуство на вежбама
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Теоријски део испита
Предиспитна
Не
Обавезна
Да
Број поена
20.00
API Image

ванр. проф. др Ђорђе Ћелић

Ванредни професор

Предавања

Аудиторне вежбе