Predmet: Razvoj kupaca (17.IM1826 )
| Kategorija | Stručno-aplikativni |
| Uža naučna oblast |
|
| ESPB | 4 |
Razumevanje specifičnosti procesa razvoja kupaca; ovladavanje znanjima i veštinama primene marketing strategija i taktika u procesu razvoja, lansiranja visokotehnoloških proizvoda, kao i strategijama i taktikama za njihov dalji tržišni razvoj.
Sposobnost analize tržišta visokotehnoloških proizvoda, kao i planiranja i implementacije procesa razvoja kupaca i lansiranja visokotehnoloških proizvoda. Razumevanje specifičnosti upravljanja sa aspekta marketing funkcije kompanija koje su bazirane na razvoju visokotehnoloških proizovoda.
1. Uvod u proces razvoja kupaca; 2. Vizualizacija kupaca - Persone 3.
Nastava se odvija kroz predavanja, auditorne vežbe i audio-vizuelne prezentacije primera pozitivne prakse. Provera znanja se odvija kroz testove znanja, predmetni projekat. Završni ispit je usmeni i odnosi se na teorijske oblasti koje nisu bile obuhvaćene testovima.
| Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
|---|---|---|---|---|
| 2014 | Engleski | |||
| 2014 | Engleski | |||
| Đorđe Ćelić | Metode i tehnike razvoja kupaca – skripta u pripremi | 2019 | Fakultet tehničkih nauka, Novi Sad | Srpski jezik |
| 2018 | Engleski | |||
| 2009 | Engleski | |||
| 2015 | Srpski jezik |
| Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
|---|---|---|---|
| Predmetna aktivnost Usmeni deo ispita |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 30.00 |
| Predmetna aktivnost Prisustvo na predavanjima |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
| Predmetna aktivnost Prisustvo na vežbama |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 5.00 |
| Predmetna aktivnost Teorijski deo ispita |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 20.00 |
| Predmetna aktivnost Test |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 20.00 |
| Predmetna aktivnost Predmetni projekat |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 20.00 |
vanr. prof. dr Đorđe Ćelić
Vanredni profesor
Predavanja
vanr. prof. dr Jelena Spajić
Vanredni profesor
Auditorne vežbe