Предмет: Развој купаца (17.IM1826 )
Категорија | Стручно-апликативни |
Ужа научна област |
|
ЕСПБ | 4 |
Разумевање специфичности процеса развоја купаца; овладавање знањима и вештинама примене маркетинг стратегија и тактика у процесу развоја, лансирања високотехнолошких производа, као и стратегијама и тактикама за њихов даљи тржишни развој.
Способност анализе тржишта високотехнолошких производа, као и планирања и имплементације процеса развоја купаца и лансирања високотехнолошких производа. Разумевање специфичности управљања са аспекта маркетинг функције компанија које су базиране на развоју високотехнолошких произовода.
1. Увод у процес развоја купаца; 2. Визуализација купаца - Персоне 3.
Настава се одвија кроз предавања, аудиторне вежбе и аудио-визуелне презентације примера позитивне праксе. Провера знања се одвија кроз тестове знања, предметни пројекат. Завршни испит је усмени и односи се на теоријске области које нису биле обухваћене тестовима.
Аутори | Назив | Година | Издавач | Језик |
---|---|---|---|---|
2018 | Енглески | |||
2014 | Енглески | |||
2015 | Српски језик | |||
2009 | Енглески | |||
Ђорђе Ћелић | Методе и технике развоја купаца – скрипта у припреми | 2019 | Факултет техничких наука, Нови Сад | Српски језик |
2014 | Енглески |
Предметна активност | Предиспитна | Обавезна | Број поена |
---|---|---|---|
Предметна активност Присуство на предавањима |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 5.00 |
Предметна активност Тест |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |
Предметна активност Усмени део испита |
Предиспитна Не |
Обавезна Да |
Број поена 30.00 |
Предметна активност Предметни пројекат |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |
Предметна активност Присуство на вежбама |
Предиспитна Да |
Обавезна Да |
Број поена 5.00 |
Предметна активност Теоријски део испита |
Предиспитна Не |
Обавезна Да |
Број поена 20.00 |