×
Универзитет у Новом Саду

Предмет: Дизајн звука за рачунарске игре (17.IA027)

Основне информације:
 
Категорија Теоријско-методолошки
Ужа научна област Рачунарска графика
ЕСПБ 4

Стицање основних знања која се тичу процеса дизајна звука за рачунарске игре. Основни циљ предмета јесте оспособљавање студената да самостално креирају и имплементирају звучни садржај у рачунарске игре. Акценат је на коришћењу програма за монтажу звука (Аудио секвенцер), звучних библиотек и програма за креирање рачунарских игара Unreal.

Стицање знања и способности да се 1) креирају звучни ефекти спремни да се имплементирају у рачунарску игру; (2) креирају различити стилови звучних ефеката, у зависности од жанра рачунарске игре; (3) примене и усвоје различита практична и теоријска знања у овој области како би развили критичко разумевање интерактивног звука. Студенти ће стећи способност да самостално креирају и имплементирају звук за вирачунарске игре, користећи архивске звучне ефекте (библиотека звука).

Основе дизајна звука за рачунарске игре•Креирање и имплементација звучне атмосфере за рачунарске игре •Креирање и имплементација звучних ефеката корачања карактера за рачунарске игре•Имплементација музике у рачунарске игре •Звучне зоне у рачунарским играма•Примена стечених знања из области креирања и имплементације звука за рачунарске игре (рад на студентским пројектима).

Предавања и вежбе у рачунарској лабораторији. Консултације. Рачунарске вежбе су базиране на савладавању компјутерских програма за креирање и имплементацију звучних ефеката и музике за рачунарске игре, коришћењем програма: Unreal. Предиспитне обавезе - Студенти су дужни да положе колоквијум и ураде један пројекат озвучавања рачунарске игре, чиме стичу право да полажу испит. Испит – Провера теоријског знања путем теста.

Аутори Назив Година Издавач Језик
Stevens, Richard and Raybould , Dave Game Audio Implementation A Practical Guide Using the Unreal Engine 2016 Focal Press Енглески
England, Elaine and Finney, Andy Interactive Media - What’s that? Who’s involved? 2011 ATSF White Paper - Interactive Media UK Енглески
Маравић, Манојло Тотална историја видео-игара 2016 Clio Српски језик
Collins, Karen Game sound : an introduction to the history, theory, and practice of video game music and sound design 2008 Massachusetts Institute of Technology Енглески
Viers, Ric The sound effects bible 2008 Michael Wiese Productions Енглески
Предметна активност Предиспитна Обавезна Број поена
Предметна активност
Теоријски део испита
Предиспитна
Не
Обавезна
Да
Број поена
30.00
Предметна активност
Присуство на предавањима
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Присуство на вежбама
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
5.00
Предметна активност
Пројектни задатак
Предиспитна
Да
Обавезна
Да
Број поена
60.00
Предавања
ДОН - други облици наставе