Fakultet tehničkih nauka

Predmet: Digitalni marketing (17.F321I1)

Osnovne informacije:
 
Kategorija Naučno-stručni
Uža naučna oblast Grafičko inženjerstvo
ESPB 5

Sticanje znanja, kompetencija i akademskih veština iz oblasti digitalnog marketinga. Razvoj kreativnih sposobnosti i ovladavanje specifičnim praktičnim veštinama u domenu digitalnog marketinfa. Namera nastavnika je da kroz ovaj kurs student: nauči osnovne pojmove i definicije iz domena tdigitalnog marketinga, razume upotrebu tih pojmova u kontekstu učenja, problem postavi i reši, razvije sposobnost prepoznavanja problema u domenu digitalnog marketinga u smislu identifikacije, formulacije i mogućeg rešavanja kao i da upozna osnovne principe inženjerskog rasuđivanja i donošenja odluka.

Nakon uspešno završenog kursa student je u stanju da reši konkretne probleme iz domena digitalnog marketinga. Sposobnost kritičkog i samokritičkog mišljenja i pristupa u domenu digitalnog marketinga. Nakon ovog kursa student je sposoban da: poveže stečeno znanje sa kursevima koji slede kao i da ga primeni u inženjerskim disciplinama koje u svoj alat uključuju digitalni marketing, komunicira sa drugim inženjerima i radi u timu, kreativno razmišlja, demonstrira razumevanje i veštinu kao i da stečeno znanje upotrebi za dizajn novih rešenja inženjerskih problema, ali i da samostalno nastavi učenje vezano za digitalni marketing.

Direktni i klasični marketing, realni i digitalni marketing, Content marketing, SEO optimizacija,SEO sadržaj, CRM moduli CRM-a (Accounts, Leads, Opportunities…), Marketing na društvenim mrežama, Email marketing, Google analytics, Facebook kampanje i Google adwords

Nastava se izvodi savremenim didaktičkim sredstvima i metodama, interaktivno u vidu predavanja i računarskih vežbi. Na predavanjima se izlaže teoretski deo gradiva propraćen primerima i simulacijom rešenja radi lakšeg razumevanja predmetne materije. Materijali sa predavanja su dostupni studentima u .pdf formatu. Računarske vežbe prate predavanja i predstavljaju upotrebu softverskih alata za digitalni marketing. Predviđena je izrada seminarskog rada čija odbrana predstavlja jednu od predispitnih obaveza. Pored predavanja i vežbi redovno se održavaju i konsultacije

Autori Naziv Godina Izdavač Jezik
Lewis, W. Aesthetic Clinic Marketing in the Digital Age 2018 Taylor & Francis Group Engleski
Chaffey, D., Ellis-Chadwick F. Digital marketing - strategy, implementation and practice 2016 Pearson Education Limited Engleski
Hemann, C., Burbary K. Digital Marketing Analytics: Making Sense of Consumer Data in a Digital World 2013 Que Publishing Engleski
Kingsnorth, S. Digital Marketing Strategy 2016 Kogan Page Limited Engleski
Pulizzi, J. Epic content marketing : how to tell a different story, break through the clutter, & win more customers by marketing less 2013 Mcgraw Hill Education Engleski
Davis, R. Social Media Branding for Small Business: The 5–Sources Model 2015 Business Expert Press, LLC, Engleski
Ryan, D. Understanding Digital Marketing: Marketing Strategies for Engaging the Digital Generation 2014 Kogan Page Engleski
Predmetna aktivnost Predispitna Obavezna Broj poena
Predmetna aktivnost
Teorijski deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
40.00
Predmetna aktivnost
Usmeni deo ispita
Predispitna
Ne
Obavezna
Da
Broj poena
30.00
Predmetna aktivnost
Prisustvo na računarskim vežbama
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Prisustvo na predavanjima
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
5.00
Predmetna aktivnost
Odbranjene računarske vežbe
Predispitna
Da
Obavezna
Da
Broj poena
20.00
Predavanja
API Image

vanr. prof. dr Vladušić Jelena

Vanredni profesor iz polja umetnosti

Predavanja
Računarske vežbe