Predmet: Engleski jezik – viši (17.EJ3Z )
Matične organizacione jedinice predmeta:
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|---|
Osnovne akademske studije | Softversko inženjerstvo i informacione tehnologije (Godina: 1, Zimski) |
Osnovne akademske studije | Računarstvo i automatika (Godina: 1, Zimski) |
Osnovne akademske studije | Primenjeno softversko inženjerstvo (Godina: 1, Zimski) |
Osnovne akademske studije | Geodezija i geoinformatika (Godina: 1, Zimski) |
Osnovne akademske studije | Animacija u inženjerstvu (Godina: 2, Zimski) |
Kategorija | Akademsko-opšteobrazovni |
Uža naučna oblast | Anglistika i jezik struke |
Multidisciplinarna | Ne |
ESPB | 3 |
Cilj:
Usavršavanje svih jezičkih veština na visokom nivou. Razvijanje sposobnosti tečne, precizne i efikasne komunikacije o širokom obimu tema i različitim situacijama. Proširuje se znanje engleskog jezika proširivanjem vokabulara, složenica i upotrebe prefiksa i sufiksa, i usvajaju se sofisticirane gramatičke i jezičke konstrukcije karakteristične za engleski jezik na visokom nivou.
Ishod:
Osposobljavanje studenata da na visokom nivou poseduju znanja i veštine za komunikaciju na engleskom jeziku u različitim situacijama koristeći odgovarajuću vokabular, stil i ton komunikacije.
Sadržaj:
Sistematizacija i proširivanje upotrebe glagolskih vremena, kondicionalne rečenice, modalni glagoli, frazalni glagoli. Uvežbavanje funkcija kao što su izbegavanje ponavljanja, naglašavanje i ublažavanje izraza, izražavanje mišljena, slaganje i neslagenje, davanje saveta. Formalni i neformalni stil izražavanje u govoru i pisanju.
Metodologija izvođenja nastave:
Nastava se izvodi primenom komunikacijskog metoda učenja jezika. Studenti nakon kraćeg uvoda o određenoj temi, u sebi čitaju tekst i sami u rečniku pronalaze nepoznate reči. Nakon toga, sledi diskusija o temama o kojima tekst govori i o zaključcima koje tekst nudi. Deo časa odvojen je za usvajanje i uvežbavanje novog vokabulara pomoću usmenih i pismenih vežbi, kao i ponavljaju i proširivanju znanja o pojedinim gramatičkim konstrukcijama. Studenti se ohrabruju da u radu u grupama ili u zajedničkoj diskusiji što vise komuniciraju na engleskom jeziku.
Literatura:
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
2013 | Engleski | |||
2006 | Engleski | |||
2006 | Engleski |
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Test | Da | Da | 10.00 |
Test | Da | Da | 10.00 |
Usmeni deo ispita | Ne | Da | 30.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | Ne | Da | 40.00 |
Test | Da | Da | 10.00 |