Predmet: Engleski jezik - srednji (17.EJ2L )
Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za opšte discipline u tehnici
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|---|
Osnovne akademske studije | Upravljanje rizikom od katastrofalnih događaja i požara (Godina: 3, Semestar: Letnji) |
Osnovne akademske studije | Inženjerstvo informacionih sistema (Godina: 1, Semestar: Letnji) |
Osnovne akademske studije | Industrijsko inženjerstvo (Godina: 1, Semestar: Letnji) |
Osnovne akademske studije | Inženjerski menadžment (Godina: 1, Semestar: Letnji) |
Kategorija | Akademsko-opšteobrazovni |
Uža naučna oblast | Anglistika i jezik struke |
ESPB | 3 |
Dalje usavršavanje znanja engleskog jezika kroz proširivanje stečenog vokabulara i usvajanje složenijih rečeničnih konstrukcija primerenih svrsi i situaciji u kojoj se jezik koristi. Proširivanje fonda reči terminima koji nisu vezani samo za neposredno okruženje i usvajanje osnovnih termina vezanih za struku.. Razvijanje sposobnosti preciznijeg i jasnijeg izražavanja sopstvenih misli, osećanja i spostvenog okruženja.
Studenti su sposobni da koriste jezička znanja i veštine u različitim životnim situacijama koristeći odgovarajući vokabular i rečenične konstrukcije. Studenti su sposobni da u zavisnosti od situacije donekle prilagode stil i registar izražavanja. Mogu da čitaju složenije tekstove i reprodukuju i komentarišu ideje koje su u njima iznesene.
Vokabular koji se ne odnosi samo na neposredno okruženje nego uključuje i veći broj apstraktih termina i termina vezanih za struku. Obrada tekstova iz različitih izvora pisanih različitim stilom i registrom. Tvorba reči vezana za tvorbu apstraktnih imenica, izražavanje vršioca radnje, građenje priloga, upotreba negativnih prefiksa itd. Upotreba pasiva. Upotreba kondicionalnih rečenica (prvi, drugi i treći kondicional). Sistematizacija upotrebe glagolskih vremena.
Nastava se izvodi primenom komunikacijskog metoda učenja jezika. Studenti nakon kraćeg uvoda o određenoj temi, u sebi čitaju tekst i sami u rečniku pronalaze nepoznate reči. Nakon toga, sledi diskusija o temama o kojima tekst govori i o zaključcima koje tekst nudi. Deo časa odvojen je za usvajanje i uvežbavanje novog vokabulara pomoću usmenih i pismenih vežbi, kao i ponavljaju i proširivanju znanja o pojedinim gramatičkim konstrukcijama. Studenti se ohrabruju da u radu u grupama ili u zajednickoj diskusiji što više komuniciraju na engleskom jeziku.
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
2006 | Engleski | |||
2000 | Engleski |
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Predmetna aktivnost Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 40.00 |
Predmetna aktivnost Test |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 10.00 |
Predmetna aktivnost Usmeni deo ispita |
Predispitna Ne |
Obavezna Da |
Broj poena 30.00 |
Predmetna aktivnost Test |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 10.00 |
Predmetna aktivnost Test |
Predispitna Da |
Obavezna Da |
Broj poena 10.00 |
prof. dr Šafranj Jelisaveta
Redovni profesor
Predavanja
Nastavnik stranih jezika Mirović Ivana
Nastavnik stranog jezika
Predavanja
vanr. prof. dr Bogdanović Vesna
Vanredni profesor