Fakultet tehničkih nauka i kompanija <eng>HEINEKEN</eng> Srbija pozivaju studente na edukativni panel na temu odgovorne konzumacije u okviru kampanje „KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ koja se realizuje u partnerstvu sa Auto-moto savezom Srbije.
Panel će se održati u petak, 10. maja 2024. godine u Svečanoj sali FTN-a od 11 do 12:30 časova.
Cilj kampanje „KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ je širenje svesti o važnosti odgovorne konzumacije alkohola, kao i edukacija mladih da nikada ne upravljaju vozilom ukoliko su prethodno konzumirali alkohol.
Kampanja će se ove godine realizovati i kroz predavanja na fakultetima na kojima će predstavnici kompanije <eng>HEINEKEN</eng> Srbija ukazati na značaj odgovorne konzumacije. Moderatorka panela je glumica Dragana Mićalović, a među učesnicima je i Mladen Alvirović, urednik i voditelj TV emisije „SAT“ i predstavnik AMSS-a. Tokom panela, studenti će imati priliku da učestvuju u edukativnom kvizu u kojem su nagrade 5×2 karte za ovogodišnji muzički festival „EXIT“.
Kompanija <eng>HEINEKEN</eng> Srbija kontinuirano sprovodi aktivnosti od društvenog značaja koje imaju za cilj podizanje svesti o odgovornoj konzumaciji i odgovornom ponašanju u saobraćaju. Kampanju „KAD IDE TURA, NE IDE GAS“ <eng>HEINEKEN</eng> Srbija uspešno realizuje već tri godine u okviru koje edukuje sve vozače, uključujući i tek stasale ili one koji će to postati, o važnosti odgovorne konzumacije.