Predmet: Skript jezici za računarsku animaciju (17 - RG022)


Osnovne informacije

KategorijaTeorijsko-metodološki
Naučna oblastPrimenjene računarske nauke i informatika
MultidisciplinarnaNe
ESPB6
Matične organizacione jedinice predmeta

Trenutno nema podataka o matičnim organizacionim jedinicama predmeta!
Program predmeta

Program se primenjuje od 08.03.2019..

Osposobljavanje studenata za ovladavanje deklarativnim programskim tehnikama programiranja komponenti animacije, kako zabavnog, tako i inženjerskog tipa.
Ovladavanje osnova skriptovanja pomoću komercijanih pogona računarskih igara (Unreal engine, Unity). Takođe, student spoznaje rad softverskog sistema za proizvodnju aninimacije i kako razviti računarsku igru.
Programske apstrakcije animacije u svetlu objekata, atributa i metoda. Tehnike specifikovanja vremena, događaja i algoritama. Metode deklarativnog specifikovanja objekata i karaktera. Vizuelno programiranje zasnovano na čvorovima (node-based). Tehnike vizuelnog programiranja: objekata scene i karaktera i kamera, specifikovanje ponašanja karaktera/objekata aktivnog i pasivnog tipa, interakcija sa korisnikom animacije, vizuelizacija atributa animacije.
Predavanja; laboratorijske vežbe; konsultacije.
AutoriNazivGodinaIzdavačJezik
Ivetic, D.Deklarativno programiranje animacije2020FTN Novi SadSrpski jezik
Sewell, BrendenBlueprints Visual Scripting for Unreal Engine2015Packt PublishingEngleski
Hocking, JoeUnity in Action: Multiplatform Game Development in C# with Unity 52014Manning publishingEngleski
Predmetna aktivnostPredispitnaObaveznaBroj poena
Složeni oblici vežbidada50.00
Seminarski raddada20.00
Usmeni deo ispitaneda30.00
Ime i prezimeVid nastave
Nedostaje slika

Ivetić dr Dragan
Redovni profesor

Predavanja
Nedostaje slika

Bursać Vasilije
Asistent-master

Računarske vežbe
Nedostaje slika

Zeljković Milena
Asistent-master

Računarske vežbe
Nedostaje slika

Đorđević Filip
Asistent-master

Računarske vežbe
Nedostaje slika

Paunović Aleksa
Asistent-master

Računarske vežbe