Predmet: Engleski jezik - srednji (17.AEJ2L )
Matične organizacione jedinice predmeta: Departman za opšte discipline u tehnici
Studijski programi predmeta:
Stepen i vrsta studija | Naziv |
---|---|
Osnovne akademske studije | Arhitektura (Godina: 3, Letnji) |
Kategorija | Akademsko-opšteobrazovni |
Uža naučna oblast | Anglistika i jezik struke |
Multidisciplinarna | Ne |
ESPB | 2 |
Cilj:
Dalje usavršavanje znanja engleskog jezika kroz proširivanje stečenog vokabulara i usvajanje složenijih rečeničnih konstrukcija primerenih svrsi i situaciji u kojoj se jezik koristi. Proširivanje fonda reči terminima koji nisu vezani samo za neposredno okruženje. Razvijanje sposobnosti preciznijeg i jasnijeg izražavanja sopstvenih misli i osecanja.
Ishod:
Studenti su sposobni da koriste jezička znanja i veštine u razlicitim životnim situacijama koristeći odgovarajući vokabular i rečenične konstrukcije. Studenti su sposobni da u zavisnosti od situacije donekle prilagode stil i registar izražavanja. Mogu da čitaju slozenije tekstove i reprodukuju i komentarišu ideje koje su u njima iznesene.
Sadržaj:
Vokabular koji se ne odnosi samo na neposredno okruženje nego uključuje i veći broj apstraktih termina. Obrada tekstova iz različitih izvora pisanih različitim stilom i registrom. Tvorba reči vezana za tvorbu apstraktnih imenica, izražavanje vršioca radnje, gradjenje priloga, upotreba negativnih prefiksa itd. Upotreba pasiva. Upotreba kondicionalnih rečenica (prvi, drugi i treći kondicional). Sistematizacija upotrebe glagolskih vremena.
Metodologija izvođenja nastave:
Akcenat je na aktivnosti studenata u toku časa, njihovoj interakciji sa nastavnikom i medju sobom. Koristi se komunikatvni pristup u nastavi stranih jezika.
Literatura:
Autori | Naziv | Godina | Izdavač | Jezik |
---|---|---|---|---|
2006 | Engleski | |||
2006 | Engleski | |||
2000 | Engleski |
Formiranje ocene:
Predmetna aktivnost | Predispitna | Obavezna | Broj poena |
---|---|---|---|
Test | Da | Da | 10.00 |
Pismeni deo ispita - kombinovani zadaci i teorija | Ne | Da | 70.00 |
Test | Da | Da | 10.00 |
Test | Da | Da | 10.00 |