Predmet: Digitalni marketing (17 - IM1815)


Osnovne informacije

KategorijaStručno-aplikativni
Naučna oblastProizvodni i uslužni sistemi, organizacija i menadžment
MultidisciplinarnaNe
ESPB5
Program predmeta

Program se primenjuje od 01.10.2013..

Cilj predmeta predstavlja ovladavanje osnovnim znanjima razvoja, implementacije i kontrole implementacije strategije digitalnog marketinga za „B2B“ i „B2C“ modele poslovanja. Na osnovu usvojenih znanja studenti će ovladati upotrebom različitih digitalnih platformi i kanala. Studenti će steći sveobuhvatna znanja i iskustva o načinu razvoja integrisane strategije digitalnog marketinga, od njene formulacije do implementacije i kontrole.
Studenti će steći: znanja o ulozi, značaju i mestu digitalnog marketinga u široj marketinškoj strategiji, razumevanje osnovnih digitalnih marketing kanala – online oglašavanja, digitalnog displeja, videa, mobilnih kanala, pretraživača i društvenih medija. Diplomirani inženjeri industrijskog inženjerstva i menadžmenta će naučiti da razvijaju, evaluiraju i sprovode sveobuhvatne strategije digitalnog marketinga i steći će kompetencije za merenje rezultata digitalnog marketinga i proračuna isplativosti i povraćaja investicija u aktivnosti digitalnog marketinga.
Uvod u digitalni marketing; Analiza online okruženja; Strategija digitalnog marketinga; Uticaj digitalnih medija i tehnologije na marketing miks; Isporuka online iskustva za korisnike; Planiranje kampanje digitalnog marketinga; Marketing komunikacija putem digitalnih kanala; B2B i B2C digitalni marketing; Marketing analitika; Optimizacija za pretraživače; „Pay per Click“, „Digital Display“ reklamiranje; email marketing; Marketing na društvenim mrežama; Mobilni marketing; A/B testiranje.
Nastava se odvija kroz predavanja, računarske vežbe i audio-vizuelne prezentacije primera pozitivne prakse. Provera znanja se odvija putem testova znanja, seminarskog rada i usmenog ispita.
AutoriNazivGodinaIzdavačJezik
Dave Chaffey, Fiona Ellis-Chadwick, Kevin Johnston, Richard MayerDigital Marketing (6th Edition)2016Prentice HallEngleski
Đorđe ĆelićDigitalni marketing - elektronska skripta2019Fakultet tehničkih nauka, Novi SadEngleski
Ian DodsonThe Art of Digital Marketing2016WileyEngleski
Gabriel Weinberg, Justin MaresTraction: How Any Startup Can Achieve Explosive Customer Growth2015PortfolioEngleski
Himanshu SharmaMaths and Stats for Web Analytics and Conversion Optimization2017BlurbEngleski
Predmetna aktivnostPredispitnaObaveznaBroj poena
Testdada10.00
Testdada10.00
Prisustvo na vežbamadada5.00
Prisustvo na predavanjimadada5.00
Seminarski raddada20.00
Teorijski deo ispitaneda50.00
Ime i prezimeVid nastave
Nedostaje slika

Ćelić dr Đorđe
Vanredni profesor

Predavanja
Nedostaje slika

Ćelić dr Đorđe
Vanredni profesor

Računarske vežbe
Nedostaje slika

Todorović Tanja
Asistent-master

Računarske vežbe