TREND 2024: Nastavnici i saradnici kao centar promena u visokom obrazovanju


23.01.2024. - 12:19 

Sa zadovoljstvom Vas obaveštavamo da će se u periodu od 7. do 10. februara 2024. godine održati jubilarni XXX skup Trendovi razvoja: „Nastavnici i saradnici kao centar promena u visokom obrazovanju“.  Ovaj prestižni događaj biće organizovan u Vrnjačkoj Banji, hotel „Fontana“, pod okriljem Fakulteta tehničkih nauka i Univerziteta u Novom Sadu.

Skup TREND 2024 okupiće predstavnike državnih institucija, univerziteta, akademske zajednice i studente, pružajući jedinstvenu priliku za razmenu trendova razvoja, iskustva i ideja u vezi sa ključnim pitanjima visokog obrazovanja. Na ovogodišnjem skupu biće organizovane tradicionalne sesije koje će stvoriti osnovu za diskusiju.
Posebno ističemo tri dodatne sesije koje će obogatiti ovogodišnji događaj:

1. Panel diskusija: „Trendovi u biznis obrazovanju“

  Datum: Sreda, 7. februar 2024.

  Vreme: 21:00 - 22:00h

Opis: Saznajte više o temi biznis/poslovnog obrazovanja u savremenim uslovima razvoja privrede i geostrateških i geopolitičkih trendova.

2. Okrugli sto: „U susret promenama načina finansiranja visokoškolskih ustanova“

Datum: Četvrtak, 8. februar 2024.

  Vreme: 17:00 - 18:45h

Opis: Saznajte više o predlozima i stavovima predstavnika državnih institucija i visokoškolskih ustanova u vezi sa planiranim promenama u načinu finansiranja visokoškolskih ustanova.

3. Radionica: „Razumevanje i primena odabranih obrazovnih principa“

  Datum: Četvrtak, 8. februar 2024.

Vreme: 20:00 - 22:00h

Opis: Kroz radionicu izučavamo obrazovne principe iz knjige How Learning Works. Radeći u manjim grupama, primenjujemo principe na naše predmete kako bismo stvorili osnovno razumevanje, nakon čega prelazimo na opštu diskusiju sa kojom zatvaramo radionicu.

Sve relevantne informacije o Skupu, uključujući detalje o registraciji i programu, dostupne su na zvaničnom sajtu Skupa: www.trend.uns.ac.rs

Očekujemo Vaše prisustvo na predstojećem skupu TREND 2024 koji će biti ključan korak ka unapređenju visokoškolskog sistema.