Radionica i predavanje prof. Karla Rojla


05.02.2019. - 09:15 

Karl Rojl, profesor Univerziteta Vulverhempton i izuzetan međunarodni stručnjak u oblasti inovativnog pristupa učenju i razvoju kreativnosti učesnika u obrazovnom procesu održaće radionicu i predavanje kao gost Kluba profesora emeritusa Univerziteta u Novom Sadu 6. i 7. februara 2019. godine.

U Rektoratu Univerziteta u Novom Sadu biće održana interaktivna i praktično orijentisana radionica o agilnosti za učenje, pod nazivom „Agile for Education – Using agile work practices in education to develop problem based and design led approaches to learning“, čiji će moderator biti prof. Karl Rojl.

Radionica će biti održana u sredu, 6. februara 2019. godine, s početkom u 11 časova, u multimedijalnoj sali na drugom spratu zgrade Rektorata.

Skup je otvoren za javnost. Zbog ograničenog broja mesta, potrebno je da se zainteresovani za radionicu prijave za učešće slanjem mejla na adresu miloradov@uns.ac.rs.   

Predavanje prof. Karla Rojla o novim pristupima učenju i pripremi kurikuluma u post-digitalnom svetu, pod nazivom „Learning to be Human – Education in the Post Digital World“ će biti održano u četvrtak, 7. februara 2019. godine, s početkom u 12 časova, u amfiteatru Rektorata Univerziteta u Novom Sadu.

Moderatori predavanja će biti akademik profesor emeritus dr Teodor Atanacković, prof. emeritus dr Radmila Marinković-Nedučin, prof. emeritus dr Mirjana Vojinović Miloradov i prof. dr Sanja Podunavac-Kuzmanović, prorektor za nastavu Univerziteta u Novom Sadu. Skup se organizuje u okviru projekta „Razvoj savremenih kurikuluma u visokom obrazovanju“ koji je podržao Pokrajinski sekretarijat za visoko obrazovanje i naučnoistraživačku delatnost.

Apstrakt
U oblasti  obrazovanja  već se prevazilazi  savremeni digitalni ciklus zasnovan  na sveprisutnim informacionim tehnologijama, uz potrebu uspostavljanja širokog dijaloga o novim pristupima učenju i sticanju potrebnih veština u post-digitalnoj eri. Na osnovu polazne  definicije  konteksta  post-digitalnog  doba,  izlaganje  afirmiše  pristupe pedagoškom  radu  koji  otvaraju  dodatni  prostor  za  dijalog,  sadržaje  orijentisane  na rešavanje problema, interaktivni rad i samoorganizovanje učesnika u obrazovnom procesu, u kojima digitalne tehnologije omogućavaju povezivanje lokalnog sa globalnim okruženjem. Inovativni  pristupi  studijskim  programima  i  kontinualna  evaluacija  nastavne  prakse usmereni su na podsticanje aktivnog učešća u procesu učenja i u dizajnu kurikuluma.

O predavaču
Profesor Karl Rojl (Karl Royle) je rukovodeći stručnjak u oblasti inovacija, kreativnosti i razvojnih istraživanja na Institutu za obrazovanje Univerziteta Vulverhempton (Institute of Education, Faculty of Education Health and Wellbeing, University of Wolverhampton). Rukovodilac je inovativnog studijskog programa „Učenje u digitalnom dobu“, kao i specijalista u oblasti razvoja novih strategija i prakse usmerene na aktivnu participaciju učesnika u obrazovnom procesu na svim nivoima.
Dugogodišnji istraživački rad, izuzetna međunarodna reputacija i iskustva stečena u svetskim razmerama čini profesora Karla Rojla izuzetnim sagovornikom u oblasti razvoja obrazovanja na svim nivoima.
Detaljnije informacije možete pronaći OVDE.