2. Studentska konferencija "Anatomija uspeha"


15.05.2017. - 17:35 

Na Fakultetu tehničkih nauka 25.05.2017. godine održava se druga po redu studentska konferencija "Anatomija uspeha" koja je posvećena aktuelnim trendovima u digitalnoj sferi.

Učesnici konferencije:
1. Ivan Bildi, vlasnik internet marketing agencije Likes&Cookies, koji realizuje obuke malim i srednjim preduzećima širom Srbije.
2. Marko Cvetković koji se bavi digitalnim marketingom u okviru Represent Communications sistema. Osnivač je i regionalnog magazina AdriaDaily.com, a poslednje tri godine je deo tima koji je lansirao automobilski brend na svetskom tržištu - Aqos.
3. Ana Babić, kreator brenda Škrabac i autor radova koji su objavljeni u mnogim knjigama i časopisima (Design and Design, European Product Design...).

Organizatori "Anatomije uspeha" su studenti sa usmerenja industrijski marketing i inženjerstvo medija, sa Departmana za industrijsko inženjerstvo i menadžment FTN-a.

Konferencija će trajati od 10.00 do 14.00 časova, a ulaz je besplatan.

Prijavu za učešće možete izvršiti ovde.

Više infomacija o konferenciji možete naći na sajtu Konferencije ili na Facebook stranici.