Fakultet tehničkih nauka na 5. međunarodnom Sajmu brendova u Beogradu


19.02.2009. - 00:00
Fakultet tehničkih nauka je od 12. do 14.februara nastupio na 5.međunarodnom Sajmu brendova – Brand Fair 5 koji se održavao u Hali II Beogradskog sajma. Ministar trgovine i usluga Slobodan Milosavljević otvorio je najznačajniju regionalnu manifestaciju iz brendinga i marketinga, a svečanom otvaranju prisustvovali su i NjKV prestolonaslednik Aleksandar i princeza Katarina, predsednik Privredne komore Srbije Miloš Bugarin, predsednik Saveta stranih investitora Stajn Erik Velan, kao i svetski priznat stručnjak iz ove oblasti Skot Bedberi, kreator kampanje “Just do it” za kompaniju Nike.
Sajam brendova –Brand Fair postaje tradicija koja osvaja veliki broj potrošača i menadžera i na taj način je kreira imidž vodeće manifestacije u oblasti brendinga u regionu jugoistočne Evrope.
U okviru trodnevne Brend konferencije pod sloganom “Sve(t) u vezi s brendom”, u petak, 13. februara predavanje su održali prof. dr Ilija Ćosić, dekan Fakulteta tehničkih nauka na temu: “ZNANJE KAO BREND” i Branislav Knežević, President Western Division – McDonalds Europe, President & CEO McDonalds Germany na temu “Veliki brendovi i svetska kriza”.
Na velikoj centralnoj sceni u Hali 2, vrhunski opremljenoj najnovijom tehnologijom, smenjivale su se autentične live promocije kompanija – učesnika na sajmu, a kao i svake godine Tanja Peternek Aleksić ugostila je u okviru LiveTalk Show-a mnoge poznate ličnosti iz sveta muzike, filma, sporta i biznisa.
U organizaciji Saveza studenata FTN studenti sa različitih studijskih programa posetili su Sajam brendova.
Pored Fakulteta tehničkih nauka, na Sajmu brendova posetioci su mogli da vide prezentacije kompanija Majkrosoft, Asus, Telekom, Mek Donalds, Jafa, Privredna komora Srbije, RTS, Tojota-Leksus, Koka Kola, itd.