Studijski program Animacija u inženjerstvu izučava oblast računarske grafike, koja predstavlja interdisciplinarno polje između elektrotehnike i računarstva i matematike.
Računarska grafika danas ima široku primenu u gotovo svim tehničkim disciplinama u kojima je vizuelizacija podataka, procesa ili objekata od suštinskog značaja. Pored inženjerstva, značajnu ulogu ima i u umetnosti, medicini, kao i u oblasti očuvanja i prezentacije kulturnog nasleđa. Važan doprinos pruža i u obrazovanju, gde vizuelni prikazi doprinose boljem razumevanju i efikasnijem prenošenju znanja. U filmskoj industriji, posebno nakon pojave<eng> 3D </eng>animacije, postala je nezamenljiv alat u produkciji i postprodukciji. Takođe, čini osnovu razvoja video-igara, virtuelne i proširene stvarnosti, kao i digitalnih interaktivnih medija. Njena uloga u savremenom svetu je ključna, jer vizuelna komunikacija sve više postaje dominantan način razmene informacija.
Program pripada master akademskim studijama, traje jednu godinu i nosi 60 ESPB bodova. Po završetku studija stiče se zvanje master inženjer računarske grafike.
Osnovni cilj programa je obrazovanje stručnjaka iz oblasti računarske grafike, osposobljenih za rad u različitim multidisciplinarnim sredinama, kao i za aktivno učešće u naučno-istraživačkom radu i inovacionim projektima. Program pruža čvrstu teorijsku osnovu, uz snažan fokus na praktičan rad i razvoj rešenja primenljivih u realnim sistemima.
Sadržaj i koncept master studijskog programa Animacija u inženjerstvu kontinuirano se unapređuju u skladu sa razvojem savremenih tehnologija koje oblikuju računarsku grafiku, kao što su veštačka inteligencija, proširena i virtuelna stvarnost, <eng>3D</eng> štampanje i simulacije u realnom vremenu.
Predmete koji se izvode na ovom studijskom programu možete pogledati na sledećem linku.