СИМУЛАЦИЈА РЕФЛЕКСИЈЕ МЕТАЛА И ПЛАСТИКЕ У VRAY RENDERING PLUGINU-У ПРОГРАМA 3DS MAX
Ključne reči:
Архитектонска визуелизација, рефлексија метала и пластике
Apstrakt
Циљ овог пројекта јесте да се зарад побољшања архитектонске визуелизације направи алгоритам за добијање што фотореалистичније рефлексије метала и пластике у Vray rendering plugin-у програма 3ds Max.
Reference
[1] G. Warwick, 3D artist and author of Mastering Vray series of tutorials, 2014.
[2] Н. Чалуковић, „Физика за први разред гимназија”, 2006.
[3] S. Tickoo, „Autodesk 3ds Max 2017 For Beginners: A Tutorial Approach”, 2017
[4] M. Pharr,W.Jakob,G. Humphreys, „Physically Based Rendering:From Theory To Implementation”, 2018.
[2] Н. Чалуковић, „Физика за први разред гимназија”, 2006.
[3] S. Tickoo, „Autodesk 3ds Max 2017 For Beginners: A Tutorial Approach”, 2017
[4] M. Pharr,W.Jakob,G. Humphreys, „Physically Based Rendering:From Theory To Implementation”, 2018.
Objavljeno
2020-03-29
Sekcija
Arhitektura