INTERAKTIVNA VIZUALIZACIJA PAMETNOG STANA KORIŠĆENJEM UNREAL ENGINE-A
Ključne reči:
pametni stanovi, Unreal Engine, kućna automatika, interaktivna arhitektonska vizualizacija
Apstrakt
U radu je analiziran problem interaktivne arhitektonske vizualizacije pomoću koje je prikazan primer pametnog stana sa određenim funkcijama. Kako pametni stanovi podrazumevaju prilagođavanje ambijenta željama korisnika, obično postoji problem kako to predočiti korisniku, a da bude efikasno, uverljivo i ekonomično. Ono što je najznačajnija funkcija sistema kućne automatike u pametnim stanovima su programski scenariji, te su kroz ovaj rad, koji podrazumeva tri takva scenarija, u programu Unreal Engine, prikazane funkcije adekvatne za svaki od njih. Cilj rada jeste istražiti mogućnosti što realističnijeg simuliranja funkcija koje ovakvi stanovi poseduju.
Reference
[1] Branko Novaković, „Tajne zanata“, https://tajnezanata.com/branko-novakovic-3d-arhitektonski-dizajner/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
[2] Vesna Stojaković, „Foto ili realizam? Fotorealistična arhitektonska vizuelizacija“, https://www.gradnja.rs/foto-ili-realizam-fotorealisticna-arhitektonska-vizuelizacija/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
[3] Jedna mala firma doo/Pametan stan, „Šta je pametan stan“, https://www.pametanstan.rs/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
[4] Jedna mala firma doo/Pametan stan, „Pritiskom jednog tastera...“, https://www.pametanstan.rs/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
[2] Vesna Stojaković, „Foto ili realizam? Fotorealistična arhitektonska vizuelizacija“, https://www.gradnja.rs/foto-ili-realizam-fotorealisticna-arhitektonska-vizuelizacija/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
[3] Jedna mala firma doo/Pametan stan, „Šta je pametan stan“, https://www.pametanstan.rs/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
[4] Jedna mala firma doo/Pametan stan, „Pritiskom jednog tastera...“, https://www.pametanstan.rs/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
Objavljeno
2020-03-29
Sekcija
Arhitektura