REKONSTRUKCIJA HRANE ZA POTREBE ARHITEKTONSKE VIZUALIZACIJE
Ključne reči:
fotogrametrija, agisoft photoscan, hrana, modelovanje, blender, 3ds max
Apstrakt
U ovom radu analiziran je problem kreiranja hrane za potrebe arhitektonske vizuelizacije. Poređenjem dve metode, rekonstrukcijom modela korišćenjem automatskog programa AgiSoft Photoscan-a i modelovanje hrane u nekom od programa za 3D modelovanje, razmotrene su mane i prednosti ovih metoda. Prilikom kreiranja scene za potrebe arhitektonske vizualizacije, potrebno je da scena izgleda što realističnije, stoga se dodavanjem objekta kao što je hrana dobija takav efekat. Kako bi model bio zadovoljavajući, potrebno je obratiti pažnju na detalje kao i na samu teksturu objekta, takođe treba voditi računa o broju poligona, kako ne bi došlo do problema prilikom uklapanja modela u scenu.
Reference
[1] Vladimir Pajić, ,,Fotogrametrija“, https://www.scribd.com/document/156320580/Fotogrametrija-Vladimir-Pajic (pristupljeno u oktobru 2019.)
[2] ,,3D modeling“, https://en.wikipedia.org/wiki/3D_modeling (pristupljeno u oktobru 2019.)
[3] Josh Petty, ,,What is 3ds and what is it used for?“, https://conceptartempire.com/what-is-3ds-max/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
[2] ,,3D modeling“, https://en.wikipedia.org/wiki/3D_modeling (pristupljeno u oktobru 2019.)
[3] Josh Petty, ,,What is 3ds and what is it used for?“, https://conceptartempire.com/what-is-3ds-max/ (pristupljeno u oktobru 2019.)
Objavljeno
2020-03-28
Sekcija
Arhitektura