PROGRAMSKO REŠENJE ZA RAZVOJ MEĐUSCENA JUNITI POGONA
Ključne reči:
Međuscene, razvoj video igara, Juniti pogon
Apstrakt
Cilj ovog rada jeste pronalazak rešenja problema razvoja međuscena korišćenjem Juniti pogona. U radu se koriste C# skripte da bi se aktivirale međuscene u ključnim trenucima, kao i za sinhronizaciju trenutaka izvršavanja događaja unutar njih. Skripte se oslanjaju na interne Juniti mehanizme za detekciju kolizija. Ova solucija pruža velik stepen kontrole, ali postoje bolja rešenja kada je u pitanju brzina razvoja.
Reference
[1] https://boingboing.net/2018/07/17/the-most-popular-engines-for-i.html (pristupljeno u oktobru 2019.)
[2] S. Lavelle, „Bfxr – Make Sound Effects for Your Games“, https://www.bfxr.net/, Bfxr – program za generisanje zvučnih efekata.
[2] S. Lavelle, „Bfxr – Make Sound Effects for Your Games“, https://www.bfxr.net/, Bfxr – program za generisanje zvučnih efekata.
Objavljeno
2020-03-02
Sekcija
Elektrotehničko i računarsko inženjerstvo